Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
25-04-2024, 19:44:27
684130 Сообщений в 14296 Тем от 22247 Пользователей
Последний пользователь: bkhex
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
  Показать темы
Страниц: [1]
1  Главная / Юридический раздел / Полтава. Допоможіть знайти авто. Жовтий седан АС3968ВК : 04-01-2022, 20:50:56
Доброго всім дня!
Історія така. Продав авто чотири роки тому по дорученню(стояло на дружині). Обіцяли переоформити. НЕ ПЕРЕОФОРМИЛИ. Рік тому як був за кордоном, приїхав за місцем приписки хлопець, кум того хто купляв і попросив виписати доручення на три місяці бо старе закінчилось і хоче авто на себе переоформити. Виписали(Дружина з маленькою дитиною була сама вдома. На той час це був найшвидший варіант). Зараз дивлюсь в ДІЇ, а авто ще на ній. Ніхто не переоформляв. Сьогодні набрав того хлопця. Каже що продав авто комусь рік тому і контактів немає. Можливо хто побачить в Полтаві жовтий Кадетт седан АС3968ВК Фото додаю.
Дайте будь ласка знати. Мій тел 093-727-70-16 (Viber)
Хочу зняти з дружини. Якщо за місяць не знайду виреєструю взагалі.
2  Главная / Всё, что связано с автомобилем / Видаліть : 03-11-2016, 00:34:36
Дякую!
3  Главная / Юридический раздел / Знак стоїть правильно??? : 06-09-2016, 15:38:50
Цікавить питання законності даного знака.
Я так розумію його ставлять зараз по оновленим ПДР тільки у двох випадках описаних нижче? А тут він не дійсний?


Ось опис знака 3.1 по ПДР:

Забороняє рух усіх транспортних засобів у випадках, коли:
початок пішохідної зони позначено знаком ;
дорога та (або) вулиця перебуває в аварійному стані і непридатна для рухутранспортних засобів; у такому випадку обов’язково додатково встановлюється знак .
Не поширюється дія знака:
на транспортні засоби, що рухаються за встановленими маршрутами;
за наявності під ним таблички  на водіїв-інвалідів, що керують мотоколяскою або автомобілем, позначеними розпізнавальним знаком «Інвалід»;
на транспортні засоби, що обслуговують громадян чи належать громадянам, які проживають або працюють у цій зоні, а також на транспортні засоби, що обслуговують підприємства, які розташовані у позначеній зоні. У таких випадках транспортні засоби повинні в’їжджати до позначеної зони і виїжджати з неї на найближчому перехресті до місця призначення.
Зона дії знака — від місця встановлення до найближчого перехрестя за ним, а в населених пунктах, де немає перехресть, — до кінця населеного пункту. Дія знака не переривається в місцях виїзду з прилеглих до дороги територій і в місцях перехрещення (прилягання) з польовими, лісовими та іншими дорогами без покриття, перед якими не встановлено знаки пріоритету.
4  Главная / Всё, что связано с автомобилем / ГАЗ СОБОЛЬ / БАРГУЗИН. Хто їздив, як враження? : 22-08-2016, 14:01:46
Придивляюсь на таку машинку.  Але хотів би почути від одноклубників які на такому їздили. Знаю що кузов не "ахті" в плані  корозії. По двигуну кажуть до 300-500 тис виходжує... Ау то як дивитись. Підвіска вся з Газелі крім передніх пружин.
Я так розумію авто на базі Форда Транзита.

Що скажете?
Авто планую використовувати для поїздок 1000 км в тиждень. Потрібно 5 місць і місце для багажу.
Дизеля не хочу. Якось на газ/бензині сподобалось їздити.
5  Главная / Двигатель / Перегрів. З чого почати діагностику? : 05-07-2016, 19:54:17
Кадетт 1,3 1987 р.
Значить перегріли мені добрі люди машину. Зробилась дюра в верхньому патрубку радіатора і вигнало приблизно 3 л. тосолу. Зразу скажу що я присутній не був. Кажуть що як тільки закипів мотор, то зразу виключили, але я не вірю... 3 літри через верхню точку двигуна за 5 хв не вижене... В мене за 4-ри роки такого не допускалось... Присунули мені машину, залив тосол, поміняв патрубок. Вроді все ок. Але масло так як трохи підбирає. І ще одне - зіскочив патрубок відводу картерних газів, той що після масловідбійної бочки. Правда він був тільки так накинутий і не зажатий.
Та от маю декілька питань:
1) З чого почати діагностику?
2) Якщо все так погано, то що краще капремонт чи другий двигун?

Думаю зробити наступне:
1) Поміряти компресію.
2) Якщо компресія поганенька - знімати голову і лізти далі. Дивитись кольца...
3) Якщо компресія в нормі, то засічу 1000 км і подивлюсь розхід масла, а далі буде видно.


Може хто мав таку ж ситуацію?
Або хотілось би почути поради мотористів.
6  Главная / ГБО / Установка ремкомплекту на редкутор LOVATO ГБО-2 + ФОТО : 07-05-2016, 16:50:38
Значить сталася на днях така фігня - при переключенні на газ почало страшно шипіти з редуктора і чути газом. Не довго думаючи, перекрив вентиль на балоні і стравив газ з редуктора. Замовив ремкомплект на свій редуктор. Ціна 218 грн+доставка. Хоча на сервісі мені казали, що 450 і ще й проблема дістати. Так як складного в заміні нічого немає, то вирішив зробити все сам.

Фото 1.    Редктор + замовлений ремкомплект.
Фото 2.    Знято передню кришку і передню діафрагму. Вона виявилась цілою але трошки задубівшою.
Фото 3.    Зняв задню кришку і виявив причину шипіння і виходу газу. Діафрагма прорвана, деформована і задубівша.
Фото 4.    Детально причина.

Порядок заміни:
1) Перекрити вентиль
2) Стравити газ з редуктора. Я просто включав запалювання декілька разів (після повороту ключа 5 секунд подається газ з редуктора в колектор)
3) Від'єднати газові трубки (вхід та вихід з редуктора)
4) Від'єднати трубки тосолу
5) Від'єднати електророз'єми котушок (клапанів)
6) Зняти редуктор і замінити ремкомплект.

Збирання в зворотному порядку. Тільки бажано в п.4 спочатку надіти нижній патрубок, потім в редкутор залити тосол через верхній патрубок і його приєднати. Робив це щоб не було повітряних пробок.

Хочу ще додати, що сталося все це після того як в машину було закачено 30 л.  газу в пустий 35-ти літровий тор. До того закачував максимум 28. Не знаю чи від того чи ні але от таке сталось. Редкутору 2 роки. Брався новим в Польщі і до того стояв на 3-літровому моторі в кума. Коли він поставив собі 4-те покоління мені віддва цей. Я проїздив півроку...


Може кому згодиться.
7  Главная / Электрика / Чи можна переробити трамблер з 1,3 NB під котушку з Nexia або VW. : 26-12-2015, 16:49:56
Є трамблер з 1,3 NB. На ньому полетів датчик Холла чи індуктивна катушка. Хто як називає. Значить нова вона стоїть більше 800 грн...  Маю пару трамблерів з VW і можна купити котушку з Nexia, яка трошки по розміру не така.

Думаю поексперементувати.  

1) Замінити блок з Фото 1 на Фольксовський. Для цього перекинути котушку з переривником з Фото 3 та 4 на Кадетовський трамб  Фото 1.
або
2) Підігнати котушку з Nexia (Фото 2) до розмірів трамблера Кадета. Чи точніше навпаки трамблер під котушку.


З п.2 питань менше. А от з  VW... Я так розумію там датчик Холла схожий на ВАЗовський. Питання таке -  В Опельовському два виходи з котушки (йдуть на комутатор), в з VW і ВАЗ йде три проводи. Хто знає куди який  (Фото 3)?

Всі фото з нету і форуму.
8  Главная / Двигатель / 1,3 НБ провали. Може в кого є ідеї??? : 30-04-2013, 19:00:31
VID20130430_191303


Допоможіть, будь ласка!!!
Не знаю вже де рити. Не дуже стабльні холості, провали в діапазоні 1000-1700 обертів. Може заглохнути пи скиданні на нейтральну  1 з 10 разів.

Мотор - 1,3 НБ, карб Pierburg 1B.

Шо робив:
- заміна свічок, проводів, міняв трамблер
- прочистив карбюратор і настроїв
- перевірив мітки ГРМ.

Нічого не помогло. При наборі обертів вище 2000 так як би їде, аде динаміка впала

Вже два дні копаюсь...
До того було нормально і тут раз і все!
9  Главная / Электрика / Датчик бензобака. Нужен совет : 03-09-2012, 20:23:03
Работал нормально. Посне снятия бензобака и установки назад перестал.
Датчик был демонтирован. То что увидел выложил на фото. Какие-то криворучки его пытались сделать видимо Веселый

Можно ли реанимировать? Может от чего плата подходит?
Или радикально менять на новый?


Мотор 1.3, карб
Седан 1987 год

Фотоотчет
10  Главная / Система подачи топлива / 1.6 NZ Глохнет при резкой прогазовке! : 10-08-2012, 11:04:18
Суть проблемы:
 - Заводиться не с первого раза. Чтобы завести нужно немного покрутить стартером
 - Котиться авто на нейтралке - работает нормуль, остановился, включил 1-ую, дал газу - глохнет!
 - на холостых при прогазовке набирает, а при отпускании почти глохнет и начинает трусить или глохнет

Двигатель после капиталки 1000 км.
Заменили ДХХ, датчик темперетуры.
Лямбда рабочий, ДПДЗ рабочий.

На диагностике сказали, чтото типа МИ поздно реагирует на педаль газа.
Есть подозрения на датчик Хола или мозги.


Может у кого было что похожее?
11  Главная / Двигатель / Срочно нужен совет Мотор 1,6 NZ после капиталки : 27-07-2012, 12:52:54
Делался полностью капитальный:
-проточили блок
-замена поршней и колец
-вкладыши
-перебралась головка.
-замена посадочных мест клапанов
-новые свечи и провода
-выставлено зажигание
-все ремни и прокладки

Машина заводиться, но через 30-40 с глохнет. Или может просто набирать обороты сама по себе, а потом сбавляет. И опять глохнет!
Иногда подтраивает Что - то похожее как до капиталки.
Единственное, чего не трогали - моноинжектор.
С чего начать:
-датчик холостого?
-мозги?
-МИ?

Какие еще варианты?
Машина нужна очень срочно...
12  Главная / Система подачи топлива / Что еще проверять? Не заводиться на холодном двигателе! : 18-06-2012, 22:46:40
Предистория.
Купил друг Кадета 1,6 моноинжектор. Проехали  около 500 км и начались приколы...
1) С утра не заводиться. Через 5-10 мин. все таки заводиться.
2) Если заведется, то при нажатии педали газа глохнет. Трудно тронуться с места.
3) Когда мотор прогреется вроде как все ок.
4) По ощущениям слабая тяга.

Что делалось:
1) Замена топливного фильтра.
2) Проверка давления топливного насоса (было подозрение, что не успевает качать).   ОК
3) Смотрели форсунку у механика на гаражах. Сказал что ОК.


Предыдущий хозяин говорил, что в бак упала крышка с пластиковой бутылки. Но как ето может влиять на вышеперечисленные симптомы???

Ребята на гаражах назвали несколько причин:  грязный бак, лямбда зонд, заедание дросельной заслонки, зажиганее.


Может у кого-то было подобное или посоветуйте толковых ребят в г. Львов.
13  Главная / Зажигание / Вопрос по трамблеру : 18-06-2012, 14:39:14
Скажите пожалуйста, вот ета штука на коротую указываю пальцем должна болтаться на валу ?

Мотор 1,3.
14  Главная / Карбюратор / Pierburg 1b : 03-05-2012, 18:00:56
Появилась проблемка. Думаю что карюбратор.

Значит по порядку.

Месяц назад при прогреве закидало 2-ой и 3-ий цилиндры. Проехал 2 км на двух крайних... Потом 2 часа прочищал, проверял свечи и т д и тп. Все оказалось впорядке. Думал бензин. С бутылки завел на 95-ом(обычно лью 92). Но проблема осталась. Повозилься недолго. И тут чудо! Завелась. Даже лучше стала работать чем до того.

Но на следующее утро выяснилось, что при вытянутом подсосе  работать не хочет! Прогревать приходиться педалькой газа. Прогрел чуть, оставил на подсосе - троит, глохнет, трясет. Карбюратор с виду вроде чистый. Настраевал у мастера полгода назад (не держала холостые. Сказал, что много конденсата было). После настройки ездила прекрасно целую зиму до етого момента



Может у кого было что подобное.
И еще вопрос. Как проверить или настроить подсос? Чем больше вытягиваеш - такое впечатление, что машина захлебываеться.


Фото моего Опелька.
1.3 NB   1987  года
Страниц: [1]