Просмотр сообщений
|
Страниц: [1] 2 3 4 5 6 »»»
|
2
|
Главная / Двигатель / Re: Допоможіть ідентифікувати розподільчий вал
|
: 20-05-2022, 10:05:23
|
А де можно знайти якісь табличні дані по цьому валу!? Чи це неможливо!? Так висота кулачків відрізняється і від 13n і від 13s... Це вже другий мій підхід до цього валу... Під час першого пробував заміряти висоту кулачків. Одна група (здається випускні), співпадає з 13n, друга група - більша, точно. Я не вдоволений тим, що низька тяга при старті на першій передачі, нестабільні холості на 950 обертах, доводиться піднімати на 1050-1100. Ця машина в мене майже 8 років, з цим валом. Запалення стоїть зараз 13 s, стояло 13 n- та ж сама біда, погана тяга на низах. При високих обертах все нормально вроді би. Карбюратор Солекс. Вже третій за ці роки. Всі симптоми на різних Карабах і системах запалювання однакові. Компресія від 8,2 до 8,5 після заміни кілець
|
|
|
4
|
Главная / Зажигание / Re: альтернатива стробоскопа
|
: 16-04-2019, 21:59:45
|
Дуже цікава пропозиція - стробоскоп на лампі накалювання... Цікавим є те, що автор, який задав питання, пропонує нестандартний підхід до стандартної операції - налагоджування початкового кута випередження запалення за допомогою простих засобів. Таким способом можливо, на жаль, лише встановити момент розмикання чи замикання контакту в старезній контактній системі запалювання, зразка 1895 року. В безконтактній, де точність має бути в 1 градус кута - неможливо, дуже велика похибка буде. З викруткою, всунутою замість свічі запалення в перший циліндр - і то точніше. Бо лампа розжарення дуже інерційна, в неї відносно велике запізнення по розжаренню після появи напруги на її контактах і запізнення по післясвітінню після зникнення струму, бо цей тип джерел світла - нелінійний. Можливо використання понадяскравих світлодіодів, але використання імпульсів струму вихідного каскаду комутатора не дасть чіткої картини стробоскопічного єфекту для мітки на шківу КВ, особливо на обертах вище 1К за хвилину Висновок - пропозиція випереджає час, ще не немає таких джерел світла, щоб було все красиво, Найкраще на сьогодні - імпульсна газорозрядна лампа зі спеціальною схемою запалення і імпульсом з ВВ провода 1-го цілиндру. світлодіоди, як джерело світла теж непогані, але не в сонячний день... З повагою Uglecop!
|
|
|
6
|
Главная / Двигатель / Re: Вопрос про маслонасос
|
: 03-02-2019, 09:20:31
|
Поправте мене, якщо я помиляюсь в чомусь - на тиск масла в системі, помимо насоса з його регулювальним клапаном, впливають зазори і зношення підшипників ковзання КВ і зазори в постелі РВ. Якщо при новому маслонасосі такий низький тиск, то проблеми там. Ще питання, а чому б не підняти оберти х.х. до 900+/_ 250?! Навіщо утримувати 750?! А лити масло 15W40 можно, я вважаю. В цьому випадку, до ремонту, це є єдиним виходом. Тиск підніметься, це однозначно, але на яку величину - хто зна?! Відпишись, що вийде. до речі, при такому низькому тиску не варто промивати масляну систему промивочним маслом при працюючому на х.х. двигуні, це масло досить рідке.
|
|
|
7
|
Главная / Двигатель / Re: Вопрос про маслонасос
|
: 02-02-2019, 21:46:55
|
якщо на гарячому моторі і на мастилі 10W не падає на холостих нижче 1,1 - то, я вважаю, що можно їздити. Але терміново ремонтувати масло насоса. До речі, який мотор, який насос - з шестигранним отвором для привідної шестерні, чи з двома лисками?! З шестигранним отвором - можно купити новий, з лисками - тільки ремонт
|
|
|
8
|
Главная / Двигатель / Re: Вопрос про маслонасос
|
: 02-02-2019, 19:05:50
|
При каком давлении масла нужно бить тревогу? У меня 1,1 при прогретом двигателе с оборотами х.х. 750 это нормально можно ездить или нужно еще искать причины? У меня уже варианты заканчиваются.
забув сказати - низький тиск масла в системі не завжди по вині маслонасоса. Причиною може бути зношення підшипників ковзання колінвала, та збільшені зазори, пов"язані зі змащуванням розподільчого вала
|
|
|
9
|
Главная / Двигатель / Re: Вопрос про маслонасос
|
: 02-02-2019, 19:02:03
|
Вопрос в следующем. Возможен ли ремонт маслонасоса? Если возможен то что нужно сделать?
Ремонтується маслонасос, там нічого складного нема. Лише треба вирішити для себе, варто ремонтувати, чи краще купити новий. З власного досвіду скажу - нового насоса на двигун 1,3 знайти неможливо, не випускається. Тому довелось ремонтувати.
|
|
|
11
|
Главная / Стартер, генератор, АКБ / Re: Слетает ремень генератора
|
: 20-01-2019, 17:12:05
|
спасибо, под ремень 10 мм? и как уз-нать на мой бош он подходит, или они стандартных размеров?
и еще такой вопрос, как писал был гена делко, который после покупки оказался не рабочий, подогнали мне бош. и вопрос в следующем, крепление генератора шире, чем место крепления на самом генераторе. и получается, я его зажимаю втулками, вплотную он не становится, и если не зятягивать натяжной винт, то гену можно немного двигать по оси.
в мене також є невеликий люфт між кріпленням на корпусі генератора і кріпленням, що прикручене до мотора, близько 3 мм в сумі. Але ніякого впливу на роботу генератора, його натяг, це не впливає. І сторонніх звуків ніяких! Собі ставив новий шків на генератор, брав новий з Ланоса, він таких же за геометричними розмірами, але цільний, не з двох половинок. Був відсутній паз для шпонки, пропиляв руками сам
|
|
|
12
|
Главная / Электрика / Re: 1.3 кадетт, помогите((
|
: 31-08-2018, 21:53:40
|
Поздравляю с обнаружением причины!!! Уточнящий вопрос - если в\в провода ночью светяться от утечки, то разве не было бы удара в/в током при прикосновении к ним голой рукой при заведённом двигателе?! Или ты никогда не прикасался к в/в части зажигания при работающем моторе?! Поясни, будь ласка, Миша... Может у тебя просто коронный разряд, ну, так называют свечение вокруг в/вольтной части элетрооборудования?! это не есть пробой диэлектрика. Ты говоришь, что свечение наблюдалось даже на в/в наконечниках свечей?! В общем, простая ПВХ изолента не сможет аж никак усилить изоляцию в/в проводов. что-то тут не то...
|
|
|
13
|
Главная / Электрика / Re: 1.3 кадетт, помогите((
|
: 01-08-2018, 23:41:56
|
якщо я не помиляюсь в кз один вихід - центральний високовольтний. І два входи - від замка і від комутатора. тут до гадалки не ходи поганий контакт від контактної групи замка до КЗ або погана маса. Якби КЗ давала таку просадку напруги то врна б за пару секунд розжарилась .
Так і є - котушка запалення не може давати таку просадку! справа на в ній, скоріше за все це електричні з"єднання. Тоді треба перевірити в той момент, коли занижена напруга на котушці запалення, напругу в іншій точці, яка з"єднана з контактом замка запалення 15. Якщо я не помиляюся, то на електромагнітному клапані карбюратора також 15-й провід, але він іде не напряму, а через запобіжник F13. A ще можно заміряти напругу в панелі запобіжників, яка знаходиться в районі лівого коліна водія. Це запобіжники F8 (стоп-сигнал, протитуманки, повороти, аварійка), F9 (двірники, омивателі...). Їх можно сміливо витягувати при роботі двигуна, двигун не заглохне. Якщо на 8 і 9 запобіжнику чи на електроклапані карба напруга нормальна, то проблема в роз"ємі Х5. Я зараз не пам"ятаю, який із них Х5, а який Х6. Один - це круглий на лівому крилі, через нього проходить вся моторна коса електричних дротів. А інший - біля лівої ноги водія, він прямокутний, через нього проходять сиггнали на фари, задні стопарі, датчик рівня палива і таке інше. Круглий роз"єм часто барахлить в мене, бо він під капотом, а там і мокро буває, і жарко, і трясе найсильніше. якщо одночасно на вищевказаних точках занижена напруга під час роботи двигуна, то проблема в замку запалення. А якщо і на плюсовій клемі аккумулятора також занижена напруга в той же час, то проблема в аккумуляторі або в генераторі. Міша, а в тебе, часом, на один зуб не збитий пасок ГРМ?!я в себе в захисному пластмасовому кожусі паска ГРМ в районі мітки, що на шестерні розподільчого вала, зробив продовгуватий отвір, наніс на кожух фарбою мітку, обновив мітку на шестерні... Тепер досить стробоскопом посвітити на мітку на шківу колінвала і на мітку на шестерні розподільчого валу, щоб пересвідчитися, що вони одночасно на місці і не пасок ГРМ не перескочив на один зуб. До речі, не перетягуй пасок, я перетягнув і убив водяний насос за 5К кілометрів десь. Зараз пищить, що навіжений!!! будь ласка, коли виявиш причину тупості машини, відпишись тут, цікаво ж усім нам, хто відгукнувся
|
|
|
14
|
Главная / Электрика / Re: 1.3 кадетт, помогите((
|
: 30-07-2018, 22:29:33
|
Миша, если гуляет зажигание то в +, то в -, значит проблемы у тебя с УОЗом, к гадалке не ходи. Ты поставил на 13нб трамблер от С-ки - молодца! но почему ты решил, что будет работать без проблем?! В этих моторов разные степени сжатия, разные мощности, разные впускные коллекторы и разные карбюраторы (двухкамерный сильно отличается от однокамерного, потому как при одной и той же нагрузке будет совсем разное разрежение во впускном коллекторе, отсюда - разные углы ОЗ нужны). Ты не описал, куда подключил на однокамерном карбюраторе разрежение трамблера. Или в тебя стоит Солекс?! А в каком состоянии свечи (цвет нагара одинаков во всех цилиндрах?!). Или лучше позвони 050 675 06 56 ближе к концу рабочего дня или вечером...
|
|
|
15
|
Главная / Тюнинг двигателя / Re: переходная плита
|
: 31-01-2018, 18:12:58
|
я бы не рекомендовал ставить переходную плиту с запорожца на 13NB - на ней центральное отверстие 32 мм, а на впускном коллекторе - 36 мм. Кроме того, внутри переходной пластины нет места, чтобы просверлить отверстия под винты. самый лучший вариант - это переходная пластина для УАЗа. Её в интернете продают как переходную пластину "крест" или " с ушами". У этой пластины снаружи корпуса находятся "уши" для крепления к коллектору УАЗа. Эти "уши" надо спилить, чтобы не нарушали гармонию двигателя Кадетта и просверлить внутри переходника отверстия под винты крепления теперь уже к коллектору 13NB.
|
|
|
|
|
|