У мене Kadett 1987, карбюратор Pierburg 1b, мотор 13NB із електронним запалюванням (є блок управління випередженням запалювання і мап сенсор), але розподілювач запалювання (трамблер) із вакуумом
і виходить із нього два дротики на котушку запалювання.
Читаючи цю тему, виникло кілька запитань:
1. У заводській комплектації так і було, чи потрібно шукати розподільник запалювання (трамблер) без вакуума для коректної роботи мап сенсора?
2. Як перевірити чи працює ваккум трамблера?
3. Можливо варто підключити вакуум розподільника запалювання (трамблера) до карбюратора, щоб працювало випередження, але тоді яка роль буде електронного управління?
4. У мого карбюратора Pierburg 1b немає пулдауна, так і має бути?
5. Яка різниця між карбюратором Pierburg 1b і Pierburg 1b1 (всюди в документації фігурує модель 1b1, а 1b немає ніде
)?