Просмотр сообщений
|
Страниц: [1] 2 3 »»»
|
1
|
Главная / Двигатель / Re: C16SE проблеми з я оборотами ХХ
|
: 21-08-2020, 20:50:04
|
Так вони однакові. Можуть бути незначні нюанси, али вони не на що не вплинуть. Компресія зараз - жах! Двигун неробочий.
І то на гарячому моторі. На холодному міряти буду перед ремонтом, щоб так страшно їздити не було)
|
|
|
2
|
Главная / Двигатель / Re: C16SE проблеми з я оборотами ХХ
|
: 21-08-2020, 13:25:35
|
Ще можливо хтось підкаже, чи підійде блок від c16nz на c16se. Оскільки мотор і так робити, то в мене є старий блок і там номер зареєстрований на моє авто, то хотів би вже при можливості його і поставити.
|
|
|
3
|
Главная / Двигатель / Re: C16SE проблеми з я оборотами ХХ
|
: 20-08-2020, 19:00:27
|
Судячи з показчиків - механічні негаразди у ДВС, нажаль. Розрідження у впускному, та тривалість вприску - мені дуже не подобаються. Також розхід палива опосередковано вказує на можливу смерть ЦПГ. Поперше я би поміряв компрессію на холодну і перед кожним новим циліндров робив би перерву 10хвилин. Якщо є велика різниця між циліндрами - то робити нормальний капремонт... Вибачте за погані новини - але все вказує на це. І до речі, сигнал лямбди знімали з самої лямбди, або це діагностика показала крізь мізки? Прямо на лябді мають бути майже прямокутні імпульси, а не не сінусоіда. Сінусоіда прямо на роз'ємі лямбди вказує на те, що лямбда помирає. Це якщо нормальним осциллографом дивитись. Про спеціальні діагностічні прилади - не знаю, ніколи не користувався.
Дякую. Якраз сьогодні компресію поміряв: 10-9-11-8 Скоріше за все ваша правда. Лямду через осцилограф дивився, але після того її на нову поміняв, теперішні показники тільки з програми Опель сканер.
|
|
|
5
|
Главная / Двигатель / C16SE проблеми з я оборотами ХХ
|
: 20-08-2020, 01:17:07
|
Всім привіт. Може в когось була така проблема, або може просто хтось пораду дасть.
Встановив на кадета свого двигун з донора: Astra F caravan 1994, 1.6si 100hp (C16se) На Астра його заводив лише один раз на одну хвилину. Поставив все разом: двигун, ебу+коса, випуск до каталізатора, КПП, стійки в зборі і т.д.
З самого початку двигун не працював добре ні на слух, ні на вигляд, ні на тягу. То його підтрушує, то підтроює, то обороти плавають. А найголовніше, то це обороти хх на тахометрі біля 1000, при прогріві 1100-1300. В неті я не зміг знайти інфи які ж обороти мають бути на цьому моторі, тож не знав чи це проблема чи ні. Щоб побороти троїння і тряску двигуна 2 рази по колу міняв свічки (хоча їх напевне 5 разів), вв провода, модуль запалення, лямду нову купив, дпдз, дтож, рхх 1 новий купляв і для перевірки 2 робочих з c16nz підставляв. Ситуація не помінялась. Помилок кодами не видає (хіба коли сам якийсь датчик відключу). Був в знайомого на осцилографі ( на тому що автоскоп): всі датчики робочі, при тесті роботи двигуна (тест роботи циліндрів) хаотичність якась, то 2 з 3 не в графіку провалюється, то 1 з 2, то 2 з 4. Корочек нічого не зрозуміли з тих тестів. Кожного разу графік інший. Потів поставив газ (це все в проміжку в 1тиждень), 4-те покоління, КМЕ мозги, ловато редуктор вакуум. Почали налаштовувати і побачили що розрідження в колекторі при хх 37-45, а знаю що на c16nz і ланосі 1.5 розрідження 30+-5. Почали шукати підсос повітря, спочатку вдшкою, а потім і парогенератором. І НІЧОГО. Маленький пропуск з осі дросельної (ледь помітний) і маленький пропуск з щупа (або дросельна, або між кільця). Помив дросельну після цього, результат 0. Так їздив 3 місяці, розхід при чому 14-17л а тягне гірше ніж c16nz вбитий. Наступним кроком задумав я підключитися до єбу: Делфі не підключило, опком не підключив, нарешті цього тижня прийшов Опель сканер і я побачив цифри!!!!: Поки на словах, скрін на вихідних зможу зробити: Тиск у колекторі ідентичний мап-сенсору в газомозгу - 37-45 ДТОЖ неробочий був всю дорогу 35 показував, поміняв- нема результату ДТВ показує норм температуру якщо зранку ше не заводив авто то показує Темп на вулиці +-2гр Дпдз ідеальна крива на всьому проміжку Кут випередження 10гр+-1гр Обороти на хх 950+-50 Лямда синусоїду малює, не постійну в часі, але малює (значить робоча) Рхх на хх показує значення в 26-40 кроків і весь час рухається, реагує на тест, рухається без заїдань в обох напрямках. Також в програмі до кожного пункту вказані в коментарях значення які мають бути, так от: На хх тиск у колекторі має бути 26-31 а є ~40 ДТВ має бути на хх при прогрітому моторі 51-67 а в мене 68-72 Рхх має бути 18-26 кроків, а є ~30 Обороти хх мають бути 800-950, а є 900-1000 Вприск має бути 0,6-1.3 а в мене 1.8-2.4!!!! І є ще один цікавий пункт: з пам’яті звучить як «поддержка оборотів хх» і в мене там значення 950. Що це таке? Звідки воно береться? Незнаю наскільки правдиві підказки в програмі і чи можна їм вірити. Але якщо можна, то в чому проблема може бути???
І ще одна цікава річ, в мене при повороті ключа запалення бензонасос не включається, а починає працювати лише коли стартером починаю крутити. Не знаю, чи то так має бути. Може в когось є такий двигун і зможе щось порадити. Буду вдячний за будь яку пораду.
|
|
|
6
|
Главная / Разное / C16nz+R25 на трактор
|
: 08-04-2020, 00:24:57
|
Привіт всім. Поки сиджу на карантині задумав одну справу. Є трактор саморобка з двигуном УД-2 який виносить мозок і є двигун c16nz робочий, яким хочу його замінити. Трактор зроблений на коробці від ГАЗ 52 та мостом УАЗ (звичайним), думаю що оборотів з колінвала буде забагато для трактора. Тож чи не поставити ще одну коробку між мотором і КПП від ГАЗ. Маю ф13, але вона має дві піввісі, а мені треба тільки одну. Питання 1: Чи можна одну піввісь заблокувати щоб працювала лише одна? Чи не буде зайвої нагрузки на коробку і мотор? Питання 2: Читав в неті що на с16nz ставлять КПП ф16 (міняють сцеплення і маховик ніби що). Також ф16 ставлять на c20ne. Логічно тоді що «колокол» і відповідно кріплення коробки і мотора в c16nz і c20ne одинакові. Також c20ne стоять на омегах, і їх відмінність від передньопривідних с20ne лише в піддноні, розміщенні щупа та маслоприйомнійтрубці ( вся інфа з нету по кусках вирвана). Тож виходить що c16nz і КПП R25 можна подружитися без особливих проблем ( заміною маховика, корзини, фереда, вижимного)??? Цікаво почути хто що думає.
|
|
|
11
|
Главная / Электрика / Re: 1.3 кадетт, помогите((
|
: 02-08-2018, 00:26:29
|
Так і є - котушка запалення не може давати таку просадку! справа на в ній, скоріше за все це електричні з"єднання. Тоді треба перевірити в той момент, коли занижена напруга на котушці запалення, напругу в іншій точці, яка з"єднана з контактом замка запалення 15. Якщо я не помиляюся, то на електромагнітному клапані карбюратора також 15-й провід, але він іде не напряму, а через запобіжник F13. A ще можно заміряти напругу в панелі запобіжників, яка знаходиться в районі лівого коліна водія. Це запобіжники F8 (стоп-сигнал, протитуманки, повороти, аварійка), F9 (двірники, омивателі...). Їх можно сміливо витягувати при роботі двигуна, двигун не заглохне. Якщо на 8 і 9 запобіжнику чи на електроклапані карба напруга нормальна, то проблема в роз"ємі Х5. Я зараз не пам"ятаю, який із них Х5, а який Х6. Один - це круглий на лівому крилі, через нього проходить вся моторна коса електричних дротів. А інший - біля лівої ноги водія, він прямокутний, через нього проходять сиггнали на фари, задні стопарі, датчик рівня палива і таке інше. Круглий роз"єм часто барахлить в мене, бо він під капотом, а там і мокро буває, і жарко, і трясе найсильніше. якщо одночасно на вищевказаних точках занижена напруга під час роботи двигуна, то проблема в замку запалення. А якщо і на плюсовій клемі аккумулятора також занижена напруга в той же час, то проблема в аккумуляторі або в генераторі. Міша, а в тебе, часом, на один зуб не збитий пасок ГРМ?! я в себе в захисному пластмасовому кожусі паска ГРМ в районі мітки, що на шестерні розподільчого вала, зробив продовгуватий отвір, наніс на кожух фарбою мітку, обновив мітку на шестерні... Тепер досить стробоскопом посвітити на мітку на шківу колінвала і на мітку на шестерні розподільчого валу, щоб пересвідчитися, що вони одночасно на місці і не пасок ГРМ не перескочив на один зуб. До речі, не перетягуй пасок, я перетягнув і убив водяний насос за 5К кілометрів десь. Зараз пищить, що навіжений!!! будь ласка, коли виявиш причину тупості машини, відпишись тут, цікаво ж усім нам, хто відгукнувся
На котушку в c16 nz іде + з замка через круглий роз'єм під капотом напряму без запобіжника, думаю в 1.3 так само. Не думаю що проблема в генераторі чи аккумі, щоб аккум просів на 1-2 вольти нагрузку серйозну треба дати, вона б десь вилізла, запобіжники максимум на 30А, в мене при включенні всіх споживачів без генератора (спеціально заміряв) аккум просідає до 12,3. Якшо досі прилади всі працюють то це не просадка напруги а поганий контакт все-таки. Ще дурна думка, але все можна перевірити: Карлсон крутиться? Не заклинив? Може при прогріві авто він підклинює???
|
|
|
12
|
Главная / Электрика / Re: 1.3 кадетт, помогите((
|
: 30-07-2018, 23:50:50
|
сегодня при замере мультметром когда машина снова начала норм ехать на катушке было 13.5в на всех выходах при заведенном моторе а когда потухла тяга стало 11.9 -12 вольт
якщо я не помиляюсь в кз один вихід - центральний високовольтний. І два входи - від замка і від комутатора. тут до гадалки не ходи поганий контакт від контактної групи замка до КЗ або погана маса. Якби КЗ давала таку просадку напруги то врна б за пару секунд розжарилась .
|
|
|
|
|
|