Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
28-03-2024, 19:49:31
684090 Сообщений в 14296 Тем от 22211 Пользователей
Последний пользователь: jannickz
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
  Показать темы
Страниц: [1]
1  Главная / Двигатель / C16SE проблеми з я оборотами ХХ : 20-08-2020, 01:17:07
Всім привіт.
Може в когось була така проблема, або може просто хтось пораду дасть.

Встановив на кадета свого двигун з донора: Astra F caravan  1994, 1.6si 100hp (C16se)
На Астра його заводив лише один раз на одну хвилину. Поставив все разом: двигун, ебу+коса, випуск до каталізатора, КПП, стійки в зборі і т.д.

З самого початку двигун не працював добре ні на слух, ні на вигляд, ні на тягу. То його підтрушує, то підтроює, то обороти плавають. А найголовніше, то це обороти хх на тахометрі біля 1000, при прогріві 1100-1300. В неті я не зміг знайти інфи які ж обороти мають бути на цьому моторі, тож не знав чи це проблема чи ні. Щоб побороти троїння і тряску двигуна 2 рази по колу міняв свічки (хоча їх напевне 5 разів), вв провода, модуль запалення, лямду нову купив, дпдз, дтож, рхх 1 новий купляв і для перевірки 2 робочих з c16nz підставляв. Ситуація не помінялась. Помилок кодами не видає (хіба коли сам якийсь датчик відключу).
Був в знайомого на осцилографі ( на тому що автоскоп): всі датчики робочі, при тесті роботи двигуна (тест роботи циліндрів) хаотичність якась, то 2 з 3 не в графіку провалюється, то 1 з 2, то 2 з 4. Корочек нічого не зрозуміли з тих тестів. Кожного разу графік інший. Потів поставив газ (це все в проміжку в 1тиждень), 4-те покоління, КМЕ мозги, ловато редуктор вакуум. Почали налаштовувати і побачили що розрідження в колекторі при хх 37-45, а знаю що на c16nz і ланосі 1.5 розрідження 30+-5. Почали шукати підсос повітря, спочатку вдшкою, а потім і парогенератором. І НІЧОГО. Маленький пропуск з осі дросельної (ледь помітний) і маленький пропуск з щупа (або дросельна, або між кільця). Помив дросельну після цього, результат 0.
Так їздив 3 місяці, розхід при чому 14-17л а тягне гірше ніж c16nz вбитий.
Наступним кроком задумав я підключитися до єбу: Делфі не підключило, опком не підключив, нарешті цього тижня прийшов Опель сканер і я побачив цифри!!!!:
Поки на словах, скрін на вихідних зможу зробити:
Тиск у колекторі ідентичний мап-сенсору в газомозгу - 37-45
ДТОЖ неробочий був всю дорогу 35 показував, поміняв- нема результату
ДТВ показує норм температуру якщо зранку ше не заводив авто то показує Темп на вулиці +-2гр
Дпдз ідеальна крива на всьому проміжку
Кут випередження 10гр+-1гр
Обороти на хх 950+-50
Лямда синусоїду малює, не постійну в часі, але малює (значить робоча)
Рхх на хх показує значення в 26-40 кроків і весь час рухається, реагує на тест, рухається без заїдань в обох напрямках.
Також в програмі до кожного пункту вказані в коментарях значення які мають бути, так от:
На хх тиск у колекторі має бути 26-31 а є ~40
ДТВ має бути на хх при прогрітому моторі 51-67 а в мене 68-72
Рхх має бути 18-26 кроків, а є ~30
Обороти хх мають бути 800-950, а є 900-1000
Вприск має бути 0,6-1.3 а в мене 1.8-2.4!!!!
І є ще один цікавий пункт: з пам’яті звучить як «поддержка оборотів хх» і в мене там значення 950. Що це таке? Звідки воно береться?
Незнаю наскільки правдиві підказки в програмі і чи можна їм вірити. Але якщо можна, то в чому проблема може бути???

І ще одна цікава річ, в мене при повороті ключа запалення бензонасос не включається, а починає працювати лише коли стартером починаю крутити.
Не знаю, чи то так має бути.
Може в когось є такий двигун і зможе щось порадити.
Буду вдячний за будь яку пораду.


2  Главная / Разное / C16nz+R25 на трактор : 08-04-2020, 00:24:57
Привіт всім.
Поки сиджу на карантині задумав одну справу.
Є трактор саморобка з двигуном УД-2 який виносить мозок і є двигун c16nz робочий, яким хочу його замінити.
Трактор зроблений на коробці від ГАЗ 52 та мостом УАЗ (звичайним), думаю що оборотів з колінвала буде забагато для трактора. Тож чи не поставити ще одну коробку між мотором і КПП від ГАЗ. Маю ф13, але вона має дві піввісі, а мені треба тільки одну.
Питання 1:
Чи можна одну піввісь заблокувати щоб працювала лише одна? Чи не буде зайвої нагрузки на коробку і мотор?
Питання 2:
Читав в неті що на с16nz ставлять КПП ф16 (міняють сцеплення і маховик ніби що). Також ф16 ставлять на c20ne. Логічно тоді що «колокол» і відповідно кріплення коробки і мотора в c16nz і c20ne одинакові. Також c20ne стоять на омегах, і їх відмінність від передньопривідних с20ne лише в піддноні, розміщенні щупа та маслоприйомнійтрубці ( вся інфа з нету по кусках вирвана). Тож виходить що c16nz і КПП R25 можна подружитися без особливих проблем ( заміною маховика, корзини, фереда, вижимного)???
Цікаво почути хто що думає.
3  Главная / Двигатель / Блок Ланос 1.5 в кадет 1.6 (c16nz) : 12-07-2018, 19:56:18
Всім вітання. Склалась наступна ситуація:
Був кадет з двигуном c16nz, почав брати масло, впала компресія, і т.д. Стало питання ремонту двигуна. З метою економії був куплений блок від ланоса 1,5 з поршнями, шатунами, бугелями в дуже хорошому стані. Для страховки замінили кільці на нові, вкладиші теж нові. Колінвала та масло насос минулого року вже мвнялись з того ж ланоса. Розпредвал з постелі з нексії 1.5 8кл.
Все інше (піддони, гбц, випуск та випуск) з кадета залишилось.
Після заміни блоку машинка проїхала 300км і прогорів клапан.
Тепер питання, чи взагалі можлива така конфігурація двигуна? Клапана в ланоса менші за діаметром, розпредвал в нексії інший ніж в ланоса та кадета. Чи може бути прогар клапана наслідком такої конфігурації?
Машина проїздила близько 20 тис коли вже солідно брала масло,. 5-7 л на 10 тис. (Відповідно і гбц з тим клапаном теж)
Страниц: [1]