Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
29-03-2024, 09:55:24
684091 Сообщений в 14296 Тем от 22213 Пользователей
Последний пользователь: Michailqha
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
  Показать темы
Страниц: [1] 2 »»»
1  Главная / Рулевое управление и выхлопная система / ГУР, сильно відрізняються на Опелях? : 14-01-2019, 09:35:27
Всім привіт,
років 10 тому поставив собі ГУР на ОКЕ. Вся комплектуха - бралась із розборки. На насосі написано AF18.
На тижні перетерлась і тріснула трубка подачі, от насоса. Пробували з кумом зробить вставку з алюмінієвої трубки - зриває.
Потрібно міняти шланг. Хто в курсі, від чого підійде?
Мотор C18NZ
2  Главная / Разное / Є хто з Боярки? Потрібні контакти ДАІ : 24-09-2015, 13:20:48
Привіт всім, біда така:
20-го числа злий жигуль догнав мого кадета.
приїжджали ДАІ-шники. оформили, дали мені справку про ДТП. На штампі вказано лише вул.Вокзальна 75/30.
В страхову потрібне рішення суду. але ДАІшники не повідомили, коли буде суд.
Жоден із доступних через гугл номерів телефону - не відповідають ( 3-50-40 і 3-51-36 ).
Можна туди і зїздить, але не знаю часи прийому. не вприкол прокататись і поцілувати двері.
Як можна взнати таку інформацію?

тел винуваться. вказаний в його страхов. полісі - поза зоною взагалі.
3  Главная / Кузовщина / Догнали у ср@ку. До яких витрат готуватись? : 22-09-2015, 08:37:21
Привіт усім,
20/09/2015, приблизно 21:05, траса Київ-Одеса, 21,5 км у напрямку Києва.
Швидкість біля 50, через 100 метрів - звуження у одну смугу.
Як сказав ВАЗовод - завтикав. Вину свою визнав повністю. ДАІшники все оформили, дали мені справку. Вчора був у його страховій, чекаю дзвінка інспектора.
На які витрати морально готуватись?
4  Главная / Встречи, отдых и путешествия / Хочу на батьківщину, на Харківщину, але стрьом бере : 07-07-2014, 23:35:51
Думаю, через пару тижнів поїхати в рідне село Петропілля.
Маршрут Київ - Харків - Лозова - Петропілля.
Хто з тих країв, яка там обстановка? Є шанс нарватись на якись блок-пост і лишитись без колес? По зомбоящику таке понарозказували Грустный
5  Главная / Моноинжектор / Високі холості, C18NZ : 14-08-2013, 12:58:47
Проявляється періодично, але часто.
На холодному моторі ~1900, на гарячому ~1500.
В нормальному має бути 1100 і 900.
при їзді на першій і холостих - падають до 1100, в нормальному було теж 900.
Коли відключав датчик температури, загорався "чек", обороти не мінялись, тому трохи грішу на нього.
Що ще може буть?
6  Главная / Электрооборудование / Електричні склопідйомники на кадет хетч, 3 дверник : 14-07-2013, 22:22:11
Вчора дружбанчик запитав мене, як ставить склопідйомники на Кадет.
Я відправив його на форум УОК, знайти мою тему. але, нажаль, там її видалили Грустный
Викидую опис сюди:

Знадобиться:
1. Два механізма скло підйомників від Омеги Б, передніх (на фото – лівий)
2. Штатні кнопки мені не сподобались. Я взяв комплект від «КаліноТАЗа» (дорогі сцуко, але гарні), на фото.
3. Болгарка, шуруповерт зі сверлом, заклепочник.
4. Дріб’язок, тіпа викрутки, паяльник, термоусадка, пиво, паяльник, провода і т.д.
Спочатку знімаєм старий підйомник. Для цього потрібно висвердлити заклепки. Не забуваємо притримувати скло. Виводимо пластикові втулки з салазок направляючої (на фото відмічено її болт червоним квадратом) і скла. Підйомник легко виймається через проріз у дверях.
Берем електропідйомник, виставляєм в середнє положення, інакше запихнути його в двері буде дуже важко. Заводимо втулки важелів у салазки скла. Направляючу краще зняти (тримається на двох болтах, один з них видно на фото в червоному квадраті), і надіти на втулку.
З лівими дверима «любились» десь 3-4 години. Це видно по сильно порізаних дверях. Була вивчена вся процедура, зважені всі помилки і т.д. Установка правого підйомника зайняла 20-30 хвилин, і вирізаний шмат металу з дверей, десь 5 на 7 сантиметрів (забув зфоткати, якщо потрібно – зроблю на вихідних).
Власне – саме цікаве
1. Акуратно, притримуючи і опускаючи скло, переводимо підйомник у саме нижнє положення.
2. Опускаємо скло вниз, так щоб його верхня кромка на 1-2 мм виглядала з дверей.
3. Прикручуємо направляючу до дверей, не зажимаючи болтів.
4. Пересуваючи підйомник вверх-вниз, добиваємось, щоб уявна синя лінія була горизонтальна. Все, висота виставлена правильно.
5. Рухаємо механізм вліво-вправо. Втулка в направляючій має знаходитись біля її переднього кінця, але не випадати з неї. Положення виставлене.
6. Вирізаєм болгаркою місце під моторчик, сверлимо дірки і садимо механізм на заклепки.
7. Акуратно піднімаємо скло під самий верх. Якщо є перекоси, рухаємо вверх-вниз болт направляючої (той, що в червоному квадраті), і закручуєм його. Інший болт направляючої виставляємо, щоб вона стояла горизонтально.
8. Остаточна перевірка, помалу перевіряєм, що під час руху скла нема перекосів, втулка не виходить із салазок направляючої.
9. Піднімаємо скло в саме верхнє положення, але не до відказу. Послаблюємо гвинт обмежувача (в зеленому квадраті), піднімаєм його вгору, до упору, і затискуємо. Якщо цього не зробити, на корпус дверей і скло діятиме сильне навантаження.
10. Змащуемо салазки і радіємо. Далі – справа за електронікою.
Як я вже писав, було вирішено використати кнопки від ТАЗа. По саме перше, я повипаював із них зелені СМД світло діоди підсвітки. Замість них – повністю помістились стандартні білі. Джойстик регулювання дзеркал (у мене, поки що не задіяний) має таку ж саму схему, як і Омеговський, звісно крім кнопки складання дзеркал, тому на схемі я його і зобразив. Перемикач вибору дзеркала має три положення. Його я і вирішив використати. Коли він у середньому положенні – кнопка скло підйомника на пасажирських дверях блокується. Резистори на схемі – на 1…5 кОм, той, що між базою і емітером транзистора – 15…47 кОм. Замість моторів дзеркал в мене, поки-що, стоять резистори на 470 Ом. Транзистор – будь-який, я взяв КТ361Б. Довелось розбирати джойстик, щоб підпаяти резистор. Принцип роботи: коли перемикач вибору дзеркала перебуває в одному з крайніх положень, струм протікає через резистор, один з моторів дзеркала, і ще один резистор. Струм незначний, його не достатньо для приводу мотора дзеркала, а транзистор відкривається. Діоди після кнопок дуже бажано поставити, а в праву дверку – обов’язково. Підійдуть будь-які, я ставив 1N4007.
Живлення на все це поступає, коли авто зняте з сигналізації. В мене при цьому ще включається магнітола телек і ДВД. Після «навчання» доводчика, Опель сам закриває вікна, при постановці на сигналку, досить еффектно.

7  Главная / Бортовой журнал / Історія ще одного Кадетика : 12-07-2013, 11:01:12
В далекому 1996 році батько пригнав із Вінниці нову машинку. Така як це була перша машина у сімї - подія прирівнювалась до свята. Синій колір, 3 дверей, не ржавий кузов, 1986 рік випуску, жвавий і тяговитий карбюратор 1,3 л і 80 коней, касетна магнітола... Одним словом - не автомобіль, а мрія.
Особливих проблем з машиною не було, хіба десь в 1998 були повністю переварені пороги і замінена голова (тріснула).

Десь на початку 2000-х був тюнинх: установка бортового компютера (тахометр, вольтметр. термометр і годинник) і кассетної автомагнітоли з реверсом.

У 2005 батько купив новеньку Astra G. Кадетик був поставлений в гараж, де простояв десь рік.

Потім я захотів собі машину. Пішов у гараж, накинув клему. в баку було чуть бензина. Витягнув "подсос", секунд 10 стартером і мотор завівся.
Через 2-3 місяця добавились сигналка Shaeriff з центральним замком і електроприводом замка багажника (http://www.kadett.in.ua/forum/index.php?topic=53707.0), магнітола з CD, DVD плеєр, телевізор і сабвуфер, парктронік.

Пройшло ще 1,5 року. з 2008 по 2011 додано:
 - Движок C18NZ
 - Нарешті поборено свист центральних дефлекторів (http://www.kadett.in.ua/forum/index.php?topic=2710.msg37232#msg37232)
 - Зробив дистанційне вимикання фар з брелка сигналки (http://www.kadett.in.ua/forum/index.php?topic=53706.0)
 - Поставив сигналку з автозапуском, паралельно зробив вічливу підсвітку і комутацію клеми 15а (http://www.kadett.in.ua/forum/index.php?topic=53708.0)
 - Поставив електричні склопідйомники від Омеги Б (http://www.kadett.in.ua/forum/index.php?topic=53843.0)
 - Кадетовські дзеркала з електроприводом і підігрівом
 - По салону розкинув підсітку ніг на RGB-світлодіодних полосках, на дверях знизу приклеїв білі полоски світлодіодів, і впаяв RGB діоди в плафон салона. Рулить цим один контроллер (http://www.kadett.in.ua/forum/index.php?topic=18290.msg279323#msg279323)
 - Коли перетягував салон, попросив пацанів доставити нагрівальні елементи і спаяв контроллер підігріву (http://www.kadett.in.ua/forum/index.php?topic=23047.msg358633#msg358633)
 - Давня мрія: IBM PC компютер в кадеті (http://www.kadett.in.ua/forum/index.php?topic=19885.msg307388#msg307388)
 - Литі диски на 15
 - Рестайл бампер з штатними туманками

У 2012
 - Форточки замість задніх вікон від нексії
 - Доведено до ума музику, зроблено новий сабвуфер (http://www.kadett.in.ua/forum/index.php?topic=19885.60 пост № 68)

У 2013
 - Замінив лобове скло

У 2015 (20:09) перша ДТП

8  Главная / Электрооборудование / Клема 15а + вічлива підсвітка : 12-07-2013, 10:32:59
В кадетовському замку є клема 15а, до якої підключені вентилятори радіатора і салона. на ній появляється +12в при вмиканні запалювання і пропадає, коли крутить стартер. Така як я ставив собі автозапуск, то прийшлось ліпити приблуду, яка б комутувала цю клему.
В цьому ж блоці реалізована вічлива пілсвітка, вмикається світло в салоні при знятті з охорони
9  Главная / Электрооборудование / Електропривід замка багажника : 12-07-2013, 10:26:19
Хтось шукав таку тему. ось простий. дешевий варіант
10  Главная / Электрооборудование / дистанційний вимикач фар : 12-07-2013, 10:22:49
Знайшов у закромах схему, яку збирав десь років пять тому.
На сигналці був вільний канал, захотілось задіяти його для вимикання фар.
Принцип роботи: глушимо машину, фари не вимикаємо. Тепер нажимаючи кнопку СН3 на сигналці можемо здалека вмикати і вимикати фари.
11  Главная / Разное / Іграшка "Робот шпион" : 31-01-2013, 12:03:15
Підсів і я на цю заразу: http://spy-robot.ru/
Пізно спохватився, тому ще активно шукаю номера 2, 5 і 6.
Зараз уже є номера по 17-й.
Цікаво просто, хтось ще творить таке?
12  Главная / Электрооборудование / Контроллер підігріву сидінь : 26-12-2011, 13:40:32
Ще літом при перешивці салону поставив собі універсальні підігріви, а місяць назад дійшли руки до контроллера.
Сам контроллер і кнопки висять на продовженні бороди і шлейфом зєднуються з силовим блоком, який прикручений під водійським сидінням.
На фотках:
1. Переходна пластина з текстоліту і кнопки для жигуля
2. Модернізація кнопки, установка RGB світлодіода
3. Кнопки і контроллер під продовженням бороди
4. Силовий блок
13  Главная / Электрооборудование / Kadett PC : 28-09-2011, 08:51:36
Збулась мрія. тепер у мене в Кадеті є повноцінний IBM-сумісний ПК. Система уже прокаталась пару тисяч км і показала свою надійність.
Зараз усе в тестовом режимі, з розкиданими проводами, наступний етап - доводка всього до культурного зовнішнього виду.
Якщо буде інтерес до даної теми - буду все описувать.

Зараз є:
1. Мультимедіа (аудіо, відео, TV, FM)
2. GPS

В планах:
1. Відеорегістрація
2. Діагностика
14  Главная / Электрооборудование / Бортове освітлення : 26-07-2011, 14:41:51
От така от іграшка. Уміє таке:

Коротке натискання на плафон - плавно вмикає/вимикає світло в салоні.
Утримування плафона нажатим більше 3сек - вмикає/вимикає режим "Авто".

При відкриванні дверей - плавно загорається підсвітка дверей. Якщо включений режим "Авто", плавно загорається салонне освітлення, а освітлення педалей - переходить на установки для відкритих дверей.
Якщо двері відкриті більше 5-6 хвилин - підсвітка дверей плавно гасне.

При закриванні дверей - плавно гасне підсвітка дверей. Підсвітка салону плавно гасне через 10 сек. Якщо включене запалювання, затримка 10 сек пропускається.

Кнопками "Яскравість" і "Діммер" виставляється яскравість і колір підсвічування педалей.
Якщо включене салонне освітлення -  ними ж установлюються одноіменні параметри освітлення салону.
Якщо відкриті двері - цими кнопками задаються параметри освітлення педалей при відкритих дверях.

В "штурманках" стоять білі 3-х кристальні діоди. Всі кристали включені послідовно, через резистор 150 Ом
15  Главная / Работа форума / Номер авто : 12-06-2011, 11:36:16
В установках профілю номер авто має відповідати формату AA1111AA.
А в мене - 220-62МА, не відповідає формату.
Як мені прописати свій номер?
Страниц: [1] 2 »»»