Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
26-04-2024, 17:01:51
684131 Сообщений в 14296 Тем от 22251 Пользователей
Последний пользователь: Marinaytd
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
  Показать темы
Страниц: [1]
1  Главная / Поздравлялка / Barabosha з днем народження!!! : 29-03-2018, 20:39:11
Андрей, с праздником  Пиво Пиво Пиво
Всего и побольше!!!
2  Главная / Поздравлялка / mexanik, AltPeople с днём рождения : 11-04-2016, 06:20:01
С праздником Пиво Пиво Пиво
3  Главная / Разное / Зв*язківці серед кадетоводів є? : 15-11-2012, 21:17:05
Час готуватися до свята Пиво
4  Главная / Поздравлялка / maxmyd З днем Народження! : 05-10-2012, 10:30:49
Витя, з днем Народження! Міцного здоров*я та успіхів у всіх починаннях Пиво
5  Главная / Бортовой журнал / OKE & OAC by Golyak : 10-08-2012, 23:52:49
От і прийшов час розповісти, вельми-шановному панству, про мого возика - Opel Kadett E 1987 р.н. у седані з мотором c16nz та 4-ступінчатою коробкою F-13.

Таким він був коли ми вперше зустрілися, а зустріч ця  відбулася 13.02.11.
Як на свій немолодий вік кузов був у  нормальному стані, правде це не поширювалося на інші вузли та агрегати; Мотор не заводився(по словам господаря лише невистачало акомулятора), резина слікова,салон прокурений.
Та трохи порадившись з батьком вирішили вписатися на цю пригоду.   Опель- Рулезз!!
Забирали возика наступного дня. Дива не сталося-із акумом мотор не ожив, а виштовхавши машину з гаража і почепивши на мотузок , з*ясувалося що гальмів також майже не було.
 І досі не збагну, як тоді вдалося протягнути машину 15 кілометрів по грунтовим дорогам в 20 градусний мороз  Веселый

Під час ревізії мотора з*ясувалася причина його хвороби: застуканий колінвал, прогорівший клапан, і нереальний еліпс і гільзах.
Вирішили не грати в лотерею та реставрувати рідний мотор(зараз розумію, що це була не найкраща ідея )Ця радість обійшлася в 1000$ шептать
Потім почалися танці з бубном над електрикою, було дуже багато відірваних проводів.
Та з рештою метал почав піддаватися-кадя ожив.
Та як то кажуть - Не довго музика грала. Після першого виїзду, проїхавши 500 метрів, заклинила коробка і було вирішено брати 5-ступку.

Ці перепетії тривали трохи більше місяця, і після цього опель більше не влаштовував мені  неприєнних сюрпризів.

З того часу було замінено всі резинки ходової, передні стійки,задні амортизатори, пружини, встановлено кеди OZ, Lcd панель, бортовик від Mish і ще багато всіляких дрібниць.
Тому стану в якому машина заходиться зараз, я певною мірою завтячую, Вам - Кадетоводам, що допомагали мені коли запчастинами, а коли порадами та влучними зауваженнями.
Дякую усім. Приймайте у дружну родину Опель- Рулезз!! і мого седана Пиво  
 Перше фото  Веселый
6  Главная / Зажигание / Проблема с с16nz пропала искра : 07-05-2012, 19:55:18
Всё началось с того, что на кочках мотор начинал тупить и начал загоратся чек. Проблема была в плохой массе мозгов на ГБЦ, но после ремонта и проверки масы на морзгах тестером, машина перестала заводится. Нет искры с катушки, но питание на нее подается, также питание подается на комутатор.
Каким образом можна проверить комутатор и катушку, и на что еще обратить внимание?
 Машина Кадет 1987 г с16nz.
Заранее благодарю.
Страниц: [1]