Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
29-03-2024, 14:09:23
684091 Сообщений в 14296 Тем от 22213 Пользователей
Последний пользователь: Michailqha
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Дизельные вопросы  |  Потребую поради! 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: [1]
Автор Тема: Потребую поради!  (Прочитано 1790 раз)
KAdett 16DA sedan Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 10


Kadett E E16NZ, Kadett E 16DA, Astra F X17DTL

Пол: Мужской
Возраст: 28
Из: Ukraine , Львівська область

Регистрация: 26.09.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« : 05-11-2017, 17:22:28 »

Всім вітання. Проблема наступна: Спочатку була заміна масла, залив хороше (в цьому впевнений). Пустився в дорогу, проїхав +-400км і на трасі при швидкості 110-120 км/год почув два-три хлопки під капотом (приблизно такий як стріляє раннє запалення в бензиновому двигуні) - прорвало змазку (пасту для з'єднання глушників) між колектором і штанами, двигун почав троїти, трохи погіршилася тяга, але не сильно і клубки біло-сірого диму з неприємним запахом (підозрюю що солярка, але не впевнений на всі 100%). Доїхав (без проблем) додому ще кілометрів 40, тяга стала трошки кращою, але не така як має бути, детонація не пропала. Поїхав до моториста, той нічого конкретного не побачив, серед можливого назвав форсунки, головку або кольца, але конкретного нічого не помітно. Сказав поїздити ще трохи - стане або краще, або гірше - тоді приїжджати  YES!!
Тепер з того що вдалося визначити самому:
// охолоджуючої рідини в маслі не було і нема зараз, рівень в бачку тримається в нормі, газу/масла в охолоджуючій теж немає. Від того часу проїхав ще кілометрів 50 по місту + прогріви в гаражі.
// при перевірці виявив, що рівень масла завеликий орієнтовно на літру (коли міняв не додивився і не прогрів до робочої температури). Зайве злив, зараз рівень в нормі.
// Заводиться на холодно (після кількох днів) з пів-оберта, на гарячо десь з оберта, але без свіч накалювання. Двигун троїть і потужність трошки менша ніж завжди.
// Возив форсунки на дизель-сервіс, поміняли розпилювачі (трохи лили) - але ситуація не змінилася.
// Компресію наразі не було можливості поміряти.
// Чи змінився розхід теж сказати не можу, бо не працює добре датчик рівня палива.
// Ще зауважив, що на гарячо вроді більше димить білим (сивим), але не факт.

Питання:
1. Що може бути причиною і чи можливо це перевірити не вдаючись до скидання голови?
2. Чи може це бути наслідком надлишку рівня масла (відштовхує те, що заводиться дуже добре, як і раніше)?
Записан
Lukreziy
Лука


Карма: +11/-0
Сообщений: 432


Номер авто:

Opel Kadett E 1.7D '91 Sedan

Пол: Мужской
Возраст: 38
Из: Ukraine , Вінниця

Регистрация: 20.10.2008


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #1 : 05-11-2017, 21:50:01 »

Привіт. Розписав все норм, тільки напиши, яке саме масло залив і скільки (з урахуванням переливу). Як варіант, передивись всі мітки на КВ, РВ, ТНВД. Може ремінь на один зуб перескочив, може ремінь недотягнутий, продивись чи всі зуби на ремені на місці. Може шестерня на РВ розкрутилась і провернулась відносно самого РВ. І, авжеж, компресія багато чого показала б.
Записан

тел. О9З.911.З4.71 или О67.97О.68.ЗЗ
KAdett 16DA sedan Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 10


Kadett E E16NZ, Kadett E 16DA, Astra F X17DTL

Пол: Мужской
Возраст: 28
Из: Ukraine , Львівська область

Регистрация: 26.09.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #2 : 05-11-2017, 22:03:24 »

Привіт. Розписав все норм, тільки напиши, яке саме масло залив і скільки (з урахуванням переливу). Як варіант, передивись всі мітки на КВ, РВ, ТНВД. Може ремінь на один зуб перескочив, може ремінь недотягнутий, продивись чи всі зуби на ремені на місці. Може шестерня на РВ розкрутилась і провернулась відносно самого РВ. І, авжеж, компресія багато чого показала б.
Дякую за пораду! Масло 10W40 для дизеля, точно не пригадую, або Castrol, або Addinol. Беру в доброго знайомого на сервісі, він бере бочками напряму. Залив десь в районі 4-4.5 літрів, але в мене масляний піддон трохи підігнутий ще від моменту купівлі авто (~17000км назад), тому масла влізає трохи менше. До речі, перед заміною масла десь за 150км вливав присадку для очищення.
На тижні спробую загнати машину до знайомого на сервіс, щоб поміряли компресію, заодне попрошу щоб глянув на ремінь і мітки...
Записан
Страниц: [1]
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Дизельные вопросы  |  Потребую поради! « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: