Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
29-03-2024, 10:55:37
684091 Сообщений в 14296 Тем от 22213 Пользователей
Последний пользователь: Michailqha
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Выбор гидрокомпенсаторов. 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: ««« 1 2 3 4 5 [6]
Автор Тема: Выбор гидрокомпенсаторов.  (Прочитано 15183 раз)
Arrox


Карма: +14/-0
Сообщений: 1665


Пол: Мужской
Возраст: 109
Из: Ukraine , Запорожская обл

Регистрация: 22.03.2014


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

нет нет
« Ответ #75 : 25-01-2019, 08:41:22 »

А мастила, які тут в двигуни ллють - це взагалі отрута для гідрокомпенсаторів.
Якi мастила будуть як бальзам? Просто для себе мати на увазi. I особливо для старих опель двигунiв.
Записан
vovka_berd


Карма: +54/-13
Сообщений: 2322


Пол: Мужской
Возраст: 49
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 29.04.2008


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

81519924
« Ответ #76 : 25-01-2019, 16:59:38 »

Якi мастила будуть як бальзам? Просто для себе мати на увазi. I особливо для старих опель двигунiв.
Головне щоб не підробка.
   Особисто я проти експлуатації зношеного двигуна - це злочин проти наших дітей. Тому й не пропонуватиму мастило для таких двигунів.
   Особисто я обираю в'язкість мастила (для справного і не зношеного двигуна) виходячи з конструкції двигуна, та умов його експлуатації. Марку - залежно від автентичності мастила, та відношення ціна/якість. Наприклад для середньоходних двигунів opel OHC - це 5W50,  або економ варіант - 10W40, для довгоходних DOHC - 0W30, тощо.
   Особисто мені подобається хадо (не реклама), але можливо це тому, що я знаю де його взяти автентичної якості.
Записан

первый: был - 13NB -  стал Х13YT сж14, хетч 5 ездим уже 100тык

новый, был - 13NB -  будет свсж Х13YZ сж29, VVT, DKZ-статическая раздача (в процессе), хэтч 3

оба  с СЕКУ и электронным дозированием пропана
Arrox


Карма: +14/-0
Сообщений: 1665


Пол: Мужской
Возраст: 109
Из: Ukraine , Запорожская обл

Регистрация: 22.03.2014


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

нет нет
« Ответ #77 : 25-01-2019, 17:29:03 »

Головне щоб не підробка.
   Особисто я проти експлуатації зношеного двигуна - це злочин проти наших дітей. Тому й не пропонуватиму мастило для таких двигунів.
   Особисто я обираю в'язкість мастила (для справного і не зношеного двигуна) виходячи з конструкції двигуна, та умов його експлуатації. Марку - залежно від автентичності мастила, та відношення ціна/якість. Наприклад для середньоходних двигунів opel OHC - це 5W50,  або економ варіант - 10W40, для довгоходних DOHC - 0W30, тощо.
   Особисто мені подобається хадо (не реклама), але можливо це тому, що я знаю де його взяти автентичної якості.
Ну да, 5w50 буде покраще нiж 10w40, а я думаю влiтку старому опель мотору буде краще 10w60 т. як пiд капотом можно яэшню на салi смажити  Смеяться
Записан
Shanovnuy


Карма: +0/-0
Сообщений: 245


Kadett 3 дв хетч 12ST

Пол: Мужской
Возраст: 42
Из: Ukraine , м.Тростянець Сумська обл.

Регистрация: 22.03.2014


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #78 : 19-03-2019, 11:01:24 »

При заміні  всіх компенсаторів стук одного компенсатора- присутній, що робити -поки не знаю. Катаюсь так
Записан
Страниц: ««« 1 2 3 4 5 [6]
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Выбор гидрокомпенсаторов. « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: