Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
25-04-2024, 17:26:15
684130 Сообщений в 14296 Тем от 22246 Пользователей
Последний пользователь: StevenSpomb
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Тюнинг  |  Внешний тюнинг и тюнинг салона  |  Встановлення торпеди з Astra-F в Kadett.E (+фото) 0 Пользователей и 2 Гостей смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »»»
Автор Тема: Встановлення торпеди з Astra-F в Kadett.E (+фото)  (Прочитано 80412 раз)
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« : 13-05-2012, 15:52:43 »

Шановне товариство, виставляю на Ваш розсуд  варіант установки торпеди з Астри Ф в Кадет Е.  Тут Ви знайдете інформацію про те, що і скільки обрізати, як припасувати пічку,переробити воздуховоди, зробити рециркуляцію та салонний фільтр, під єднати всю електрику, є всі розпіновки всіх приладів  і інше. Оскільки  існує безліч інших варіантів (так як кожен робить по своєму)  - то прошу не фукати і особо не ганити. Постараюсь по мірі можливості описати все коротко і доступно, викласти побільше фото, отже:

        Для того, щоб зменшити бокові зазори між торпедою та передніми стійками і уникнути затруднень при перемиканні швидкостей ( 1-ї та 3-ї передач) –потрібно торпедо установити як можна ближче до лобового скла. Для цього обрізаємо три передні кріплення і край торпеди так, як видно на фото:

 Передні кріплення мусять бути, тому на місце вирізаних виготовляємо нові кріплення з тонкої бляхи,болта з гайкою і за допомогою заклепок прикріпляєм  до основи:

 



* P1021997.JPG (618.98 Кб, 1024x768 - просмотрено 1131 раз.)

* P1021996.JPG (597.38 Кб, 1024x768 - просмотрено 1173 раз.)
« Последнее редактирование: 20-05-2012, 20:48:00 от Віктор » Записан

Opel Kadett E 1.3
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #1 : 13-05-2012, 15:56:28 »

Слід відзначити, що болти мають бути досить довгими – 7-8см. М8. Після всю конструкцію накриваєм скловолокном із епоксидною смолою.


* P1022008.JPG (512.78 Кб, 768x1024 - просмотрено 978 раз.)

* P1022007.JPG (548.97 Кб, 1024x768 - просмотрено 1109 раз.)
Записан

Opel Kadett E 1.3
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #2 : 13-05-2012, 15:57:56 »

Після того, як все висохне – зачищаєм і можемо приміряти торпеду до кузова для розмітки місць під отвори передніх кріплень, висвердлюємо отвори і накриваєм їх із салона тонким войлоком, щоб в майбутньому уникнути скрипіння. Прикручуєм гайками М8


* 06042012593.jpg (590.56 Кб, 1024x768 - просмотрено 1084 раз.)

* 06042012590.jpg (465.23 Кб, 1024x768 - просмотрено 1051 раз.)
Записан

Opel Kadett E 1.3
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #3 : 13-05-2012, 15:59:53 »

Так, як рідних бокових кріплень торпеди з Астри не було, вирішено робити свої, але на рідні стандартні місця. Для цього торпеду прикріплюєм на уже готові три передні кріплення і маєм доступ до примірки своїх кріплень. Гайки і болти М6. Як їх (кріплення) виготовити – видно на фото:


* 06042012596.jpg (503.14 Кб, 1024x768 - просмотрено 1093 раз.)

* 06042012595.jpg (534.85 Кб, 1024x768 - просмотрено 992 раз.)

* 06042012594.jpg (498.19 Кб, 1024x768 - просмотрено 1084 раз.)

* 06042012592.jpg (527.63 Кб, 1024x768 - просмотрено 996 раз.)
Записан

Opel Kadett E 1.3
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #4 : 13-05-2012, 16:01:21 »

 Тепер після закріплення торпеди на усі болти отримаємо такий результат:


* 15022012454.jpg (490.2 Кб, 768x1024 - просмотрено 961 раз.)

* 15022012455.jpg (580.87 Кб, 1024x768 - просмотрено 1045 раз.)
Записан

Opel Kadett E 1.3
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #5 : 13-05-2012, 16:03:10 »

     Далі починаємо припасовувати салонну пічку: виготовляєм кріплення по місцю встановлення. Корпус пічки потрібно підняти як можна вище. Отвори під шланги розпилюємо, пічку кріпим на три самонарізи: два зверху і один внизу біля шлангів. Але спочатку мусово вирізати більший отвір зверху. Для легшого доступу- кріплення трапеції двірників було обрізане, потім його можна приварити, чи як в моєму випадку – зєднати при допомозі заклепок. Як вирізати – дивіться фото:


* 15022012457.jpg (524.11 Кб, 1024x768 - просмотрено 1112 раз.)

* 15022012459.jpg (539.18 Кб, 1024x768 - просмотрено 1046 раз.)
Записан

Opel Kadett E 1.3
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #6 : 13-05-2012, 16:05:00 »

      Так, як пічка куплена без радіатора – ставим рідний, патрубки наперед подовжуєм, виходить ось так:


* 23022012504.jpg (444.27 Кб, 1024x768 - просмотрено 932 раз.)

* 23022012505.jpg (431.16 Кб, 1024x768 - просмотрено 1076 раз.)

* 23022012506.jpg (460.99 Кб, 1024x768 - просмотрено 799 раз.)
Записан

Opel Kadett E 1.3
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #7 : 13-05-2012, 16:06:59 »

Після того. Як прикрутим корпус на три кріплення( він висить, а потрібно щоб стояв на чомусь надійно,і тримали його ще й два бокові кріплення)  – виготовляєм нижнє кріплення знову ж таки по місцю, і тут мої розміри Вам в пригоді не стануть,в кожного вийде інакше, бо є пічки із воздуховодами на зад салона і т н. В загальному виглядає так:


* P1021999.JPG (606.07 Кб, 1024x768 - просмотрено 1015 раз.)

* P1022003.JPG (612.17 Кб, 1024x768 - просмотрено 1117 раз.)

* P1021998.JPG (590.51 Кб, 1024x768 - просмотрено 996 раз.)
Записан

Opel Kadett E 1.3
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #8 : 13-05-2012, 16:07:49 »

    По ходу роботи були доварені ще кріплення для торпеди і для кріплення бороди. Вийшло щось таке:


* 21022012493.jpg (439.06 Кб, 1024x768 - просмотрено 1029 раз.)
Записан

Opel Kadett E 1.3
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #9 : 13-05-2012, 16:10:33 »

Коли вже корпус пічки надійно прикручений – вимірюєм  і виготовляєм два центральні воздуховоди , на мій погляд, із пластику вийшло досить добре. Він легко обробляється і клеїться, зверху на нім – ущільнювач.


* 21022012487.jpg (577.33 Кб, 1024x768 - просмотрено 944 раз.)

* 21022012489.jpg (433.69 Кб, 1024x768 - просмотрено 1011 раз.)

* 15022012463.jpg (542.11 Кб, 1024x768 - просмотрено 990 раз.)

* 06042012591.jpg (430.44 Кб, 1024x768 - просмотрено 1067 раз.)
« Последнее редактирование: 20-05-2012, 20:50:10 от Віктор » Записан

Opel Kadett E 1.3
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #10 : 13-05-2012, 16:14:03 »

    Воздуховоди на обдув ніг водія і пасажира переробляти не потрібно, вони стають на свої місця, а от два бокових і один центральний воздуховоди потрібно розрізати і зробити вищими а центральний – довшим. Потім обов’язково загерметизувати. Це питання вирішене ось у такий спосіб:


* 31032012566.jpg (620.14 Кб, 1024x768 - просмотрено 945 раз.)

* 31032012565.jpg (586.4 Кб, 1024x768 - просмотрено 833 раз.)

* 31032012564.jpg (634.19 Кб, 1024x768 - просмотрено 827 раз.)

* 31032012563.jpg (593.28 Кб, 1024x768 - просмотрено 1050 раз.)

* 09042012613.jpg (553.25 Кб, 1024x768 - просмотрено 889 раз.)

* 09042012612.jpg (565.99 Кб, 1024x768 - просмотрено 926 раз.)

* 09042012611.jpg (626.49 Кб, 1024x768 - просмотрено 932 раз.)

* 30032012562.jpg (489.94 Кб, 1024x768 - просмотрено 890 раз.)
« Последнее редактирование: 07-02-2013, 07:52:05 от Віктор » Записан

Opel Kadett E 1.3
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #11 : 13-05-2012, 16:26:13 »

Є також і інші, можливо – кращі варіанти установки пічки. Ось знайшов на російському клубі – досить хороша робота!Просто чудово! Але в моєму випадку двигун не знімався і ніяких зварних робіт по авто не проводилось (бо нема потреби) . А в кого автівка на ремонті і кузов голий – робіть так, як на фото
Хоча в цьому випадку усі воздуховоди потрібно переробляти так само, як я описував вище. Зате тут можна використати рідний фільтр салона Астра F.


* IMG_31082011_162641.png (349.81 Кб, 640x480 - просмотрено 8486 раз.)

* IMG_31082011_162629.png (324.1 Кб, 640x480 - просмотрено 10254 раз.)

* IMG_31082011_162656.png (413.92 Кб, 640x480 - просмотрено 10288 раз.)
Записан

Opel Kadett E 1.3
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #12 : 13-05-2012, 16:27:29 »

Для чого салонний фільтр, думаю, писати не потрібно. А раз Астровський неможливо припасувати – робимо свій. Самі фільтруючі елементи вирішено використати від пилососа. Купував в магазині побутової техніки для пилососа VC-2031T.


* 05042012578.jpg (373.7 Кб, 1024x768 - просмотрено 1018 раз.)
Записан

Opel Kadett E 1.3
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #13 : 13-05-2012, 16:28:15 »

Коштують не дорого, дешевше автомобільних, можна частіше замінювати, завжди в продажі, а на вигляд вони ось такі:


* 16032012914.jpg (483.18 Кб, 1024x768 - просмотрено 917 раз.)
Записан

Opel Kadett E 1.3
wik-ko Автор темы


Карма: +14/-0
Сообщений: 666


067 264 00 92 Віктор

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из: Ukraine , Червоноград

Регистрация: 28.01.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #14 : 13-05-2012, 16:30:26 »

Корпус для фільтруючих елементів виготовлявся із пластику товщиною 8,5 та 4 мм. Робота трохи загайна, але за два дні все було готове та пофарбоване. Користувався ось такими інструментами:
Метод, як кажуть, дідівський, зате рівно,і не важко


* 05042012580.jpg (462.34 Кб, 1024x768 - просмотрено 1055 раз.)

* 16032012915.jpg (646.07 Кб, 1024x768 - просмотрено 1070 раз.)

* 17032012921.jpg (625.13 Кб, 1024x768 - просмотрено 1076 раз.)
Записан

Opel Kadett E 1.3
Страниц: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »»»
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Тюнинг  |  Внешний тюнинг и тюнинг салона  |  Встановлення торпеди з Astra-F в Kadett.E (+фото) « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: