Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
26-04-2024, 08:26:17
684131 Сообщений в 14296 Тем от 22250 Пользователей
Последний пользователь: WilliamNex
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Бортовой журнал  |  мій Opel Kadett 1.4 1990 удачно поміняний на черік амулет 2008 1,6 ТУРБОмуля)) 0 Пользователей и 2 Гостей смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: ««« 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 73 »»»
Автор Тема: мій Opel Kadett 1.4 1990 удачно поміняний на черік амулет 2008 1,6 ТУРБОмуля))  (Прочитано 244421 раз)
karma


Карма: +77/-0
Сообщений: 2001


OKE - С14NZ(1b1) -> OVC - Z22SE (Full injection)

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Нова Умань

Регистрация: 05.06.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #690 : 08-09-2017, 08:49:51 »

новий маслонасос, нові вкладиші, колінвал точений, циліндри ше не точені, 180000 км, не думаю що з таким станом треба заливати такий гудрон))))
взагалі-то, масло 5в50 буде суттєво краще по характиристикам ніж те що ти залив


і не зрозуміло що знаичть з таким станом? Веселый яким таким? коли мотор вже перебраний і всерівно є проблема? якщо б все було ок, то ми б цього зараз не писали Веселый

думаю що гідріки потрібно замінити, або всі або той що клацає...
Записан

kostik610 Автор темы
турбо-амулетовод)


Карма: +4/-1
Сообщений: 997


Номер авто:

Малолітражки рулят!) c14nz тепер 1.6

Пол: Мужской
Возраст: 33
Из: Ukraine , тетіїв

Регистрация: 23.07.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #691 : 08-09-2017, 09:13:49 »

взагалі-то, масло 5в50 буде суттєво краще по характиристикам ніж те що ти залив


і не зрозуміло що знаичть з таким станом? Веселый яким таким? коли мотор вже перебраний і всерівно є проблема? якщо б все було ок, то ми б цього зараз не писали Веселый

думаю що гідріки потрібно замінити, або всі або той що клацає...


якби мав норм фінансові можливості, я б замінив рокера, сідла і гідріки, а може ше й разом з розпредом. але це дууууже дорого зараз для мене  Грустный  тому покатаюсь поки що так. ходовку ще треба зробити. вчора на діагностику їздив. передній лівий сайлент на заміну, права рульова тяга, опорніки тоже, сайленти балки, задній ступічний. капєц кароче)
Записан

В чем сила, брат? - Сила в Китае, брат! Китай править миром)
axel89
любитель по бла, бла


Карма: +20/-0
Сообщений: 1840


Номер авто:

Chery Tiggo 2,0

Пол: Мужской
Возраст: 34
Из: Ukraine , Днепропетровск

Регистрация: 21.07.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #692 : 08-09-2017, 12:56:38 »

 Смеяться


* 23bfdec4bbbdfb036d30a70ade64d8ea.jpeg (85.68 Кб, 756x359 - просмотрено 207 раз.)
Записан

karma


Карма: +77/-0
Сообщений: 2001


OKE - С14NZ(1b1) -> OVC - Z22SE (Full injection)

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Нова Умань

Регистрация: 05.06.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #693 : 08-09-2017, 13:07:14 »

якби мав норм фінансові можливості, я б замінив рокера, сідла і гідріки, а може ше й разом з розпредом. але це дууууже дорого зараз для мене  Грустный  тому покатаюсь поки що так. ходовку ще треба зробити. вчора на діагностику їздив. передній лівий сайлент на заміну, права рульова тяга, опорніки тоже, сайленти балки, задній ступічний. капєц кароче)

та у всіх сипляться авто...
просто ти дуже сильно хвалиш китайця, а особливо те що запчастини недорогі..
так воно по запчастинах одне на одне виходить, що замінити один раз в 50тисяч сайлентблок за 200грн, що міняти 5разів сайленблоки по 40грн.
Але  ж за роботу теж іноді приходиться платити. То де ж тоді та економія?

п.с. моя думка, що якісна деталь не може коштувати дешево..і це факт
Записан

kostik610 Автор темы
турбо-амулетовод)


Карма: +4/-1
Сообщений: 997


Номер авто:

Малолітражки рулят!) c14nz тепер 1.6

Пол: Мужской
Возраст: 33
Из: Ukraine , тетіїв

Регистрация: 23.07.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #694 : 08-09-2017, 13:57:07 »

та у всіх сипляться авто...
просто ти дуже сильно хвалиш китайця, а особливо те що запчастини недорогі..
так воно по запчастинах одне на одне виходить, що замінити один раз в 50тисяч сайлентблок за 200грн, що міняти 5разів сайленблоки по 40грн.
Але  ж за роботу теж іноді приходиться платити. То де ж тоді та економія?

п.с. моя думка, що якісна деталь не може коштувати дешево..і це факт

спорити не буду. але знаєш, мій амулєт, китаєць, і він мені нравиться який би він не був))) ціна дешева на запчастини якшо по одній штуці купляти  Смеяться  якшо все разом то завжди дорого))
Записан

В чем сила, брат? - Сила в Китае, брат! Китай править миром)
I-GOR


Карма: +43/-0
Сообщений: 4573


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 48
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #695 : 08-09-2017, 14:22:31 »

якби мав норм фінансові можливості, я б замінив рокера, сідла і гідріки, а може ше й разом з розпредом. але це дууууже дорого зараз для мене  Грустный  тому покатаюсь поки що так. ходовку ще треба зробити. вчора на діагностику їздив. передній лівий сайлент на заміну, права рульова тяга, опорніки тоже, сайленти балки, задній ступічний. капєц кароче)
Що з тягою може такого статися?
Записан

Lyorik


Карма: +48/-0
Сообщений: 2004


Номер авто:

Пол: Мужской
Возраст: 50
Из: Ukraine , Хмельницкий

Регистрация: 25.10.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #696 : 08-09-2017, 15:00:35 »

спорити не буду. але знаєш, мій амулєт, китаєць, і він мені нравиться який би він не був))) ціна дешева на запчастини якшо по одній штуці купляти  Смеяться  якшо все разом то завжди дорого))
Запчасти только оригинал ставишь?
Записан

kostik610 Автор темы
турбо-амулетовод)


Карма: +4/-1
Сообщений: 997


Номер авто:

Малолітражки рулят!) c14nz тепер 1.6

Пол: Мужской
Возраст: 33
Из: Ukraine , тетіїв

Регистрация: 23.07.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #697 : 08-09-2017, 15:28:33 »

Що з тягою може такого статися?

люфтить, шарнір розбився там мабуть.
Записан

В чем сила, брат? - Сила в Китае, брат! Китай править миром)
kostik610 Автор темы
турбо-амулетовод)


Карма: +4/-1
Сообщений: 997


Номер авто:

Малолітражки рулят!) c14nz тепер 1.6

Пол: Мужской
Возраст: 33
Из: Ukraine , тетіїв

Регистрация: 23.07.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #698 : 08-09-2017, 15:30:26 »

Запчасти только оригинал ставишь?

не всюди. вот тягу і сайлент буду не ориг ставити, сайлент думаю брати поліуретан, тяга тоже турецька буде. вот опорніки буду ліцензію брати, бо в них є посилені ребра, шоб не продавлювалось.
Записан

В чем сила, брат? - Сила в Китае, брат! Китай править миром)
гтыуты


Карма: +13/-1
Сообщений: 1581


kadett sedan c16nz→OVA liftback c20ne + bmw 316 05

Пол: Мужской
Возраст: 45
Из: Ukraine , Суми

Регистрация: 23.05.2007


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #699 : 10-09-2017, 06:46:39 »

коли в двигуні щось клацає то там завищені зазори, або якась лишня деталь Смеяться
завищені зазори не ущільнюються рідким маслом, що ти залив. А це призведе до того що якась відповідальна желізячка швиденько зноситься до критичного рівня, потягне за собою іншу. Наприклад гідрік - рокер росподілвал - постіль росподілвала

На рахунок масла. У товариша альфа. Так в сервісній книжці рекомендують 10w40. але пишуть якщо у вас спортивний стиль їзди то в новий двигун 10w60. І всі зазори нового двигуна дозволяють пропускати 10w60. Отакий гудрон. Батькова таврія взимку заводиться на такому маслі як бжілка

От шо пише Mobil:
Пиком срока службы автомобиля обычно считается пробег между 100 000 и 150 000 км. Они находятся в хорошем состоянии, если за ними должным образом заботились. I в этот период важно минимизировать износ двигателя правильным выбором качественного моторного масла. Моторное масло Mobil 1 Peak Life 5W-50 препятствует преждевременному износу двигателя за счет замедления образования шлама и отложений, накапливающихся в нем в процессе эксплуатации.

Его сбалансированная композиция обладает превосходными моющими и противоизносные свойства, что способствует максимальной защите двигателя. Наличие антиоксидантов продлевает срок службы масла. Mobil 1 Peak Life 5W-50 обеспечивает оптимальные рабочие характеристики двигателя в автомобилях, имеющих средний пробег
Записан

Геть усе одно
kostik610 Автор темы
турбо-амулетовод)


Карма: +4/-1
Сообщений: 997


Номер авто:

Малолітражки рулят!) c14nz тепер 1.6

Пол: Мужской
Возраст: 33
Из: Ukraine , тетіїв

Регистрация: 23.07.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #700 : 11-09-2017, 06:30:42 »

коли в двигуні щось клацає то там завищені зазори, або якась лишня деталь Смеяться
завищені зазори не ущільнюються рідким маслом, що ти залив. А це призведе до того що якась відповідальна желізячка швиденько зноситься до критичного рівня, потягне за собою іншу. Наприклад гідрік - рокер росподілвал - постіль росподілвала

На рахунок масла. У товариша альфа. Так в сервісній книжці рекомендують 10w40. але пишуть якщо у вас спортивний стиль їзди то в новий двигун 10w60. І всі зазори нового двигуна дозволяють пропускати 10w60. Отакий гудрон. Батькова таврія взимку заводиться на такому маслі як бжілка

От шо пише Mobil:
Пиком срока службы автомобиля обычно считается пробег между 100 000 и 150 000 км. Они находятся в хорошем состоянии, если за ними должным образом заботились. I в этот период важно минимизировать износ двигателя правильным выбором качественного моторного масла. Моторное масло Mobil 1 Peak Life 5W-50 препятствует преждевременному износу двигателя за счет замедления образования шлама и отложений, накапливающихся в нем в процессе эксплуатации.

Его сбалансированная композиция обладает превосходными моющими и противоизносные свойства, что способствует максимальной защите двигателя. Наличие антиоксидантов продлевает срок службы масла. Mobil 1 Peak Life 5W-50 обеспечивает оптимальные рабочие характеристики двигателя в автомобилях, имеющих средний пробег


Знаєш, я деколи подумую заливати густіше, але очкую чось. В книзі пише синтетику 5в30 і10в 30. Якшо не помилився. А я залив 10 в 40. На чуть гуще чуть боюсь переходити)  я думаю тарабанит гідрік випуска 1 котла. Твм царапини, скол і задири видно. На холодну мотор шепоче, а на гарячу цокотить
Записан

В чем сила, брат? - Сила в Китае, брат! Китай править миром)
гтыуты


Карма: +13/-1
Сообщений: 1581


kadett sedan c16nz→OVA liftback c20ne + bmw 316 05

Пол: Мужской
Возраст: 45
Из: Ukraine , Суми

Регистрация: 23.05.2007


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #701 : 11-09-2017, 11:08:46 »

накопав


* амлет.JPG (105.3 Кб, 1152x864 - просмотрено 152 раз.)
Записан

Геть усе одно
kostik610 Автор темы
турбо-амулетовод)


Карма: +4/-1
Сообщений: 997


Номер авто:

Малолітражки рулят!) c14nz тепер 1.6

Пол: Мужской
Возраст: 33
Из: Ukraine , тетіїв

Регистрация: 23.07.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #702 : 11-09-2017, 13:20:32 »

накопав

фігасє, потрудився)) а чим відрізняється 5 в 50 від 10 в 50?  шариш в такому?
Записан

В чем сила, брат? - Сила в Китае, брат! Китай править миром)
Lyorik


Карма: +48/-0
Сообщений: 2004


Номер авто:

Пол: Мужской
Возраст: 50
Из: Ukraine , Хмельницкий

Регистрация: 25.10.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #703 : 11-09-2017, 13:37:25 »

фігасє, потрудився)) а чим відрізняється 5 в 50 від 10 в 50?  шариш в такому?
  кратко


* rasshifrovka-vyazkosti-masla.jpg (29.66 Кб, 570x170 - просмотрено 195 раз.)
Записан

kostik610 Автор темы
турбо-амулетовод)


Карма: +4/-1
Сообщений: 997


Номер авто:

Малолітражки рулят!) c14nz тепер 1.6

Пол: Мужской
Возраст: 33
Из: Ukraine , тетіїв

Регистрация: 23.07.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #704 : 11-09-2017, 14:13:06 »

  кратко

дякую!!!  Пиво Друг але хочу взнати різницю між тими що писав)  чи може краще 10 в 50? замічаю те, що коли стрілка температури на середині або нижче то все гуд, масльонка не пищить, вот тільки крапальок вище то пищить. так зріджується коли нагрівається чи шо?  хз Грустный
Записан

В чем сила, брат? - Сила в Китае, брат! Китай править миром)
Страниц: ««« 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 73 »»»
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Бортовой журнал  |  мій Opel Kadett 1.4 1990 удачно поміняний на черік амулет 2008 1,6 ТУРБОмуля)) « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: