Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
28-03-2024, 11:15:02
684090 Сообщений в 14296 Тем от 22211 Пользователей
Последний пользователь: jannickz
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Тюнинг  |  Тюнинг двигателя  |  Увеличение мощности двигателя. 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: [1] 2 3 4 5 6 7 »»»
Автор Тема: Увеличение мощности двигателя.  (Прочитано 32536 раз)
myron Автор темы


Карма: +20/-0
Сообщений: 346


Пол: Мужской
Возраст: 56
Из: Ukraine , Коломия

Регистрация: 17.03.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« : 02-01-2016, 19:46:13 »

Всім привіт. Почитавши різні форуми, вирішив трохи збільшити потужність свого двигуна.Відповідно , цікавить думка одноклубників, та підказки на рахунок даної процедури. І так почну з того , що в наявності є двигун  А15МF. Простіше двигун 1500 см.куб. 16 кл.Суть підвищееня потужності в тому , що я збираюсь Спиляти голову ГБЦ на 1 (один) міліметр. Це відповідно дасть більшу степінь зжатія, з 9,2 до 10 . Та підняття компресії десь до 13 - 14. Також буде відключено Клапан Рециркуляції Вихлопних Газів і буде знятий каталізатор. Все це разом повинно дати біля 10% приросту потужності. Також договорено за перепрошивку ЕБУ. Буде залита двохрежимна  прошивка R9 ,яка повинна ще додати кілька "коней".
 Якщо в когось з одноклубників є якісь підказки , буду радий вислухати (прочитати) . Опель- Рулезз!!
Записан

Світом керують три речі : 6абло,6рехня,6ля.ство.
Дед Мазай
Сергей
Модератор


Карма: +73/-0
Сообщений: 1715


Номер авто:

DAEWOO LANUS

Пол: Мужской
Возраст: 37
Из: Ukraine , Верхнеднепровск

Регистрация: 23.11.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #1 : 02-01-2016, 19:48:27 »

Треба викинути один поршнень,мотору легше буде крутиться ржу ржу ржу ржу ржу ржу
Записан

Dimonich
Дима


Карма: +45/-0
Сообщений: 2323


Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 25.06.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #2 : 02-01-2016, 19:48:52 »

ставь 2.0
Записан

ОАС седан, была 16N. Теперь 20N, СЕКУ и ГБО-2
ремонт Кадетов в Харькове. О93-942-21-41, О98-568-О1-59
Stan
Гость
« Ответ #3 : 02-01-2016, 19:53:10 »

Всім привіт. Почитавши різні форуми, вирішив трохи збільшити потужність свого двигуна.Відповідно , цікавить думка одноклубників, та підказки на рахунок даної процедури. І так почну з того , що в наявності є двигун  А15МF. Простіше двигун 1500 см.куб. 16 кл.Суть підвищееня потужності в тому , що я збираюсь Спиляти голову ГБЦ на 1 (один) міліметр. Це відповідно дасть більшу степінь зжатія, з 9,2 до 10 . Та підняття компресії десь до 13 - 14. Також буде відключено Клапан Рециркуляції Вихлопних Газів і буде знятий каталізатор. Все це разом повинно дати біля 10% приросту потужності. Також договорено за перепрошивку ЕБУ. Буде залита двохрежимна  прошивка R9 ,яка повинна ще додати кілька "коней".
 Якщо в когось з одноклубників є якісь підказки , буду радий вислухати (прочитати) . Опель- Рулезз!!
92й бенз при такій СЖ не заливай! Тільки якісний 95 і вище
Записан
myron Автор темы


Карма: +20/-0
Сообщений: 346


Пол: Мужской
Возраст: 56
Из: Ukraine , Коломия

Регистрация: 17.03.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #4 : 02-01-2016, 19:57:39 »

ставь 2.0
Купляти інший двигун та переоформляти , буде набагато більше розходів.
Записан

Світом керують три речі : 6абло,6рехня,6ля.ство.
myron Автор темы


Карма: +20/-0
Сообщений: 346


Пол: Мужской
Возраст: 56
Из: Ukraine , Коломия

Регистрация: 17.03.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #5 : 02-01-2016, 20:01:24 »

92й бенз при такій СЖ не заливай! Тільки якісний 95 і вище
На рахунок бензину я знаю , але де взяти якісний. Одного разу залив 95 (думав якісний) , а виявилось що двигун працює після виключеного запалювання.Більше на ту заправку не повертаю.
Записан

Світом керують три речі : 6абло,6рехня,6ля.ство.
Dimonich
Дима


Карма: +45/-0
Сообщений: 2323


Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 25.06.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #6 : 02-01-2016, 20:07:26 »

Купляти інший двигун та переоформляти , буде набагато більше розходів.
купить 20ХЕ и продать свой будет по деньгам примерно одно и то же, а разница ощутима очень даже. на сколько ты хочешь увеличить мощность? 20 лошадей?
Записан

ОАС седан, была 16N. Теперь 20N, СЕКУ и ГБО-2
ремонт Кадетов в Харькове. О93-942-21-41, О98-568-О1-59
Дед Мазай
Сергей
Модератор


Карма: +73/-0
Сообщений: 1715


Номер авто:

DAEWOO LANUS

Пол: Мужской
Возраст: 37
Из: Ukraine , Верхнеднепровск

Регистрация: 23.11.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #7 : 02-01-2016, 20:09:01 »

купить 20ХЕ и продать свой будет по деньгам примерно одно и то же, а разница ощутима очень даже. на сколько ты хочешь увеличить мощность? 20 лошадей?
там же росход паліва буде великий....
Записан

Dimonich
Дима


Карма: +45/-0
Сообщений: 2323


Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 25.06.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #8 : 02-01-2016, 20:10:30 »

там же росход паліва буде великий....

ну именно "палива", так как бенза у нас, по-сути, нету.  а по теме, на ХЕ расход на 1-2 литра больше, чем на 8 клапанном двухлитровиче
Записан

ОАС седан, была 16N. Теперь 20N, СЕКУ и ГБО-2
ремонт Кадетов в Харькове. О93-942-21-41, О98-568-О1-59
Дед Мазай
Сергей
Модератор


Карма: +73/-0
Сообщений: 1715


Номер авто:

DAEWOO LANUS

Пол: Мужской
Возраст: 37
Из: Ukraine , Верхнеднепровск

Регистрация: 23.11.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #9 : 02-01-2016, 20:13:08 »

ну именно "палива", так как бенза у нас, по-сути, нету.  а по теме, на ХЕ расход на 1-2 литра больше, чем на 8 клапанном двухлитровиче
а на скіко більше ніж нексіївський?
Записан

Dimonich
Дима


Карма: +45/-0
Сообщений: 2323


Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 25.06.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #10 : 02-01-2016, 20:15:24 »

а на скіко більше ніж нексіївський?
на ланосе 1.5 8 кл. в городе 10. или 9, если ездить на холостых. про 16вэ не знаю
 на ХЕ в районе 12-13, но очень зависит от езды
Записан

ОАС седан, была 16N. Теперь 20N, СЕКУ и ГБО-2
ремонт Кадетов в Харькове. О93-942-21-41, О98-568-О1-59
Дед Мазай
Сергей
Модератор


Карма: +73/-0
Сообщений: 1715


Номер авто:

DAEWOO LANUS

Пол: Мужской
Возраст: 37
Из: Ukraine , Верхнеднепровск

Регистрация: 23.11.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #11 : 02-01-2016, 20:18:13 »

на ланосе 1.5 8 кл. в городе 10. или 9, если ездить на холостых. про 16вэ не знаю
 на ХЕ в районе 12-13, но очень зависит от езды

во,а потом знаєш яка тема слідуюча буде?
Записан

myron Автор темы


Карма: +20/-0
Сообщений: 346


Пол: Мужской
Возраст: 56
Из: Ukraine , Коломия

Регистрация: 17.03.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #12 : 02-01-2016, 20:20:51 »

Літом середній розхід 8л. В даний час біля 10 л. Заливка прошивки  ЕКОНОМ та підняття  С.Ж. повинна зменьшити розхід  на 0,5-0,8 л..Перехід на інший двигун , поки не розглядаю.
Записан

Світом керують три речі : 6абло,6рехня,6ля.ство.
Дед Мазай
Сергей
Модератор


Карма: +73/-0
Сообщений: 1715


Номер авто:

DAEWOO LANUS

Пол: Мужской
Возраст: 37
Из: Ukraine , Верхнеднепровск

Регистрация: 23.11.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #13 : 02-01-2016, 20:26:44 »

По темі,1мм нічого не дасть абсолютно,і СЖ з 9.2до 10 не підніме,це треба зчухнути мм3-4,тоді шось воно там дасть,+треба буде  корегувати ГРМ того шо здвинеться.Про клапана будуть доставать чи ні хз. Треба гратися як на мене то впуск,випуск,і ГРМ,чи фази поздвигать чи шось накшталт.Там чув ставляють роспред з 1.3S. Ще мозги прошить якось Пардон
Записан

пашка


Карма: +22/-0
Сообщений: 899


Номер авто:

Opel Ascona 87 был 1.6 Pierburg 1b1 стал С20НЕ

Пол: Мужской
Возраст: 36
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 06.12.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #14 : 02-01-2016, 20:33:29 »

С повышенной с.ж. будет хороший мотор под газ
Записан

0953103385
Страниц: [1] 2 3 4 5 6 7 »»»
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Тюнинг  |  Тюнинг двигателя  |  Увеличение мощности двигателя. « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: