Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
25-04-2024, 08:34:14
684129 Сообщений в 14296 Тем от 22246 Пользователей
Последний пользователь: StevenSpomb
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Тюнинг  |  Тюнинг двигателя  |  Увеличение мощности двигателя. 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: ««« 1 [2] 3 4 5 6 7 »»»
Автор Тема: Увеличение мощности двигателя.  (Прочитано 32668 раз)
fedoryk
Андрей


Карма: +17/-0
Сообщений: 945


Пол: Мужской
Возраст: 39
Из: Ukraine , Кривой Рог-Днепропетровск

Регистрация: 07.07.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #15 : 02-01-2016, 20:35:41 »

стоит 1.6 был моно стал полный инж, мозг ланос, бошка спилена на 1.5 мм, компрессия 20( на сто думали компресомеир поломан))) бенз только 95, 92 даже и не пробовал лить, прошивка отлаживается индивидуально именно под эту компрессию пока не уйдёт цокот пальцев. расход по городу 8(Днепропетровск) трасса 5.5-6.1(зависит от убитости дороги)
Записан



Caravan C16NZ, 88г.в
fedoryk
Андрей


Карма: +17/-0
Сообщений: 945


Пол: Мужской
Возраст: 39
Из: Ukraine , Кривой Рог-Днепропетровск

Регистрация: 07.07.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #16 : 02-01-2016, 20:37:06 »

и свечи кстати надо подбирать более "холодные"...
Записан



Caravan C16NZ, 88г.в
Дед Мазай
Сергей
Модератор


Карма: +73/-0
Сообщений: 1715


Номер авто:

DAEWOO LANUS

Пол: Мужской
Возраст: 37
Из: Ukraine , Верхнеднепровск

Регистрация: 23.11.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #17 : 02-01-2016, 20:38:24 »

Компресія 20?? Удивлен рука-лицо,не робив би той мотор довго,згорілоб там все
Записан

baluy


Карма: +24/-0
Сообщений: 399


Пол: Мужской
Возраст: 51
Из: Ukraine , Тернополь

Регистрация: 14.11.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #18 : 02-01-2016, 20:40:47 »

Думаю що прибавку при данному описі запланованих маніпуляцій ви відчуєте  лише у вигляді зменшення грошей у гаманці, при нашому паливі потрібно алюмінєву прокладку доставляти для збільшення камери на гавняний бензин, все решта від лукавого, перереєстрація двигуна разом з його заміною буде вартувати як раз ті гроші що ви вбухаєте в безрезультатне міроприємство, плюс свій знятий двигун можна продати, розхід на більшій кубатурі може бути рівнозначний вашому або менший, це залежить від запасу потужності двигуна і вашої манери класти тапку на гашетку,  товариш проводить данну процедуру на деу вже декілька років,  основні клієнти таксисти, декілька тижнів радіють новим враженням від стартів, потім звикається і вже хочеться чогось більшого при тих затратах на паливо, але 1.5 так і лишеться 1.5 і більше ніж заклав в нього завод ви з нього не вижмете, є певні варіанти, але з суттєвим скороченням ліміту експлуатаціі майже в троє,  раджу дуже предметно прорахувати затрати на втручання в свій двигун і на заміну на більш потужніший, не знаю в кого скільки коштує 2.0, в мене є свап комплект з коробкою ф16, піввісями ,проводкою і мозгами за 500уе, в вашому випадку тільки якісна прошивка з шліфовкою встануть в 200, подумайте чи воно того варте.
Записан
fedoryk
Андрей


Карма: +17/-0
Сообщений: 945


Пол: Мужской
Возраст: 39
Из: Ukraine , Кривой Рог-Днепропетровск

Регистрация: 07.07.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #19 : 02-01-2016, 20:43:44 »

Компресія 20?? Удивлен рука-лицо,не робив би той мотор довго,згорілоб там все

приезжай сам померяеш Друг пробег уже около 20 тык, масло не хавает, работает норм. тьфу тьфу Смеяться
Записан



Caravan C16NZ, 88г.в
myron Автор темы


Карма: +20/-0
Сообщений: 346


Пол: Мужской
Возраст: 56
Из: Ukraine , Коломия

Регистрация: 17.03.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #20 : 02-01-2016, 20:51:23 »

Думаю що прибавку при данному описі запланованих маніпуляцій ви відчуєте  лише у вигляді зменшення грошей у гаманці, при нашому паливі потрібно алюмінєву прокладку доставляти для збільшення камери на гавняний бензин, все решта від лукавого, перереєстрація двигуна разом з його заміною буде вартувати як раз ті гроші що ви вбухаєте в безрезультатне міроприємство, плюс свій знятий двигун можна продати, розхід на більшій кубатурі може бути рівнозначний вашому або менший, це залежить від запасу потужності двигуна і вашої манери класти тапку на гашетку,  товариш проводить данну процедуру на деу вже декілька років,  основні клієнти таксисти, декілька тижнів радіють новим враженням від стартів, потім звикається і вже хочеться чогось більшого при тих затратах на паливо, але 1.5 так і лишеться 1.5 і більше ніж заклав в нього завод ви з нього не вижмете, є певні варіанти, але з суттєвим скороченням ліміту експлуатаціі майже в троє,  раджу дуже предметно прорахувати затрати на втручання в свій двигун і на заміну на більш потужніший, не знаю в кого скільки коштує 2.0, в мене є свап комплект з коробкою ф16, піввісями ,проводкою і мозгами за 500уе, в вашому випадку тільки якісна прошивка з шліфовкою встануть в 200, подумайте чи воно того варте.
Про ці маніпуляції на Нексії вичитав на Російських та Узбецьких форумах.На даний час договорився за прошивку -500гр. та спиляти голову 300гр.плюс купив прокладку за 120 гр. Всі роботи буду проводити сам (навчився на Кадеті). Двигун міняти не буду ,бо краще поміняю авто.  Але це буде трохи пізніше.
Записан

Світом керують три речі : 6абло,6рехня,6ля.ство.
Дед Мазай
Сергей
Модератор


Карма: +73/-0
Сообщений: 1715


Номер авто:

DAEWOO LANUS

Пол: Мужской
Возраст: 37
Из: Ukraine , Верхнеднепровск

Регистрация: 23.11.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #21 : 02-01-2016, 20:57:30 »

приезжай сам померяеш Друг пробег уже около 20 тык, масло не хавает, работает норм. тьфу тьфу Смеяться
та їхать далеко блін Смеяться. Якшо 17 компресія то пальці вилітають на 95му,не уявляю як шо 20
Записан

myron Автор темы


Карма: +20/-0
Сообщений: 346


Пол: Мужской
Возраст: 56
Из: Ukraine , Коломия

Регистрация: 17.03.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #22 : 02-01-2016, 20:58:46 »

По темі,1мм нічого не дасть абсолютно,і СЖ з 9.2до 10 не підніме,це треба зчухнути мм3-4,тоді шось воно там дасть,+треба буде  корегувати ГРМ того шо здвинеться.Про клапана будуть доставать чи ні хз. Треба гратися як на мене то впуск,випуск,і ГРМ,чи фази поздвигать чи шось накшталт.Там чув ставляють роспред з 1.3S. Ще мозги прошить якось Пардон
Клапана доставати не будуть , бо в поршнях є виїмки. Фази на валах також не повинні зміститись. Літом виставляв ремінь , то мітки і так на пів-зуба не співпадають.І це на таких двигунах не рідкість.
Записан

Світом керують три речі : 6абло,6рехня,6ля.ство.
myron Автор темы


Карма: +20/-0
Сообщений: 346


Пол: Мужской
Возраст: 56
Из: Ukraine , Коломия

Регистрация: 17.03.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #23 : 02-01-2016, 21:00:34 »

та їхать далеко блін Смеяться. Якшо 17 компресія то пальці вилітають на 95му,не уявляю як шо 20
Якщо компресія 20 , то це майже дизель.
Записан

Світом керують три речі : 6абло,6рехня,6ля.ство.
fedoryk
Андрей


Карма: +17/-0
Сообщений: 945


Пол: Мужской
Возраст: 39
Из: Ukraine , Кривой Рог-Днепропетровск

Регистрация: 07.07.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #24 : 02-01-2016, 21:02:43 »

та їхать далеко блін Смеяться. Якшо 17 компресія то пальці вилітають на 95му,не уявляю як шо 20

про пальцы я же написал, прошивку отстраивать индивидуально!!! ни одна стандартная не прокатит.
Записан



Caravan C16NZ, 88г.в
baluy


Карма: +24/-0
Сообщений: 399


Пол: Мужской
Возраст: 51
Из: Ukraine , Тернополь

Регистрация: 14.11.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #25 : 02-01-2016, 22:18:24 »

Пальцы не проблема, цокот убирает элементарный октан коректор, продаются в магазинах навалом, кстати на таврии без него вообще нереально ездить на любом бензине.
Записан
Dimonich
Дима


Карма: +45/-0
Сообщений: 2323


Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 25.06.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #26 : 02-01-2016, 22:32:17 »

Пальцы не проблема, цокот убирает элементарный октан коректор, продаются в магазинах навалом, кстати на таврии без него вообще нереально ездить на любом бензине.
ездил на тавроне, без этой приблуды всё норм работает
Записан

ОАС седан, была 16N. Теперь 20N, СЕКУ и ГБО-2
ремонт Кадетов в Харькове. О93-942-21-41, О98-568-О1-59
Stan
Гость
« Ответ #27 : 02-01-2016, 23:47:18 »

По темі,1мм нічого не дасть абсолютно,і СЖ з 9.2до 10 не підніме,це треба зчухнути мм3-4,тоді шось воно там дасть,+треба буде  корегувати ГРМ того шо здвинеться.Про клапана будуть доставать чи ні хз. Треба гратися як на мене то впуск,випуск,і ГРМ,чи фази поздвигать чи шось накшталт.Там чув ставляють роспред з 1.3S. Ще мозги прошить якось Пардон
Бред. У меня 1,5мм снято с головы - песня!  Доволен
Записан
kubus puchatek


Карма: +18/-0
Сообщений: 227


c20xe rules /1,7dti isuzu

Пол: Мужской
Из:c.Бендеровци

Регистрация: 26.01.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #28 : 03-01-2016, 01:18:48 »

на ланосе 1.5 8 кл. в городе 10. или 9, если ездить на холостых. про 16вэ не знаю
 на ХЕ в районе 12-13, но очень зависит от езды

та ну не гони кадік з ц20хе в мене 7-8 літрів містився в місті ніколи не перевищив 10літрів,навіть в трасі і при 200км/г
астра караван з тим же мотором максимально 12л при дуже агресивній їзді і середня 10л при тому що 70% місто і пробки (середнє при 200км/г по бортовику 9,8л)
астра караван з екотеком х20хев 8-10літрів газу,як гружений що поліки затирали і спішив-то максимально 12 газу
теоретично це все то само що ланос хаває  Смеяться
Записан

"не варто спорити з дибілом,бо впадеш до його рівня,а там він тебе задавить досвідом"
V$taL$y


Карма: +17/-3
Сообщений: 561


Номер авто:

C20NE = С20ХЕ = Z20LEH - Караван

Пол: Мужской
Возраст: 58
Из: Ukraine , Киев

Регистрация: 02.02.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #29 : 03-01-2016, 01:30:29 »

Всім привіт. Почитавши різні форуми, вирішив трохи збільшити потужність свого двигуна.Відповідно , цікавить думка одноклубників, та підказки на рахунок даної процедури. І так почну з того , що в наявності є двигун  А15МF. Простіше двигун 1500 см.куб. 16 кл.Суть підвищееня потужності в тому , що я збираюсь Спиляти голову ГБЦ на 1 (один) міліметр. Це відповідно дасть більшу степінь зжатія, з 9,2 до 10 . Та підняття компресії десь до 13 - 14. Також буде відключено Клапан Рециркуляції Вихлопних Газів і буде знятий каталізатор. Все це разом повинно дати біля 10% приросту потужності. Також договорено за перепрошивку ЕБУ. Буде залита двохрежимна  прошивка R9 ,яка повинна ще додати кілька "коней".
 Якщо в когось з одноклубників є якісь підказки , буду радий вислухати (прочитати) . Опель- Рулезз!!
не страдайте,,, даже если что-то и получиться то на выходе будет не ощутимо Пууук
писать можно много! имхо только замена двигателя. все остальное головомороч! от которого толку мало
п.с. расход на живом с20хе когда все исправно не превышает 10л чтоб было больше надо сильно постараться
Записан

Страниц: ««« 1 [2] 3 4 5 6 7 »»»
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Тюнинг  |  Тюнинг двигателя  |  Увеличение мощности двигателя. « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: